Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av pulverapa »

gurra skrev:
pulverapa skrev:Åtta veckor kvar till European Trophy, en lång tid. Varför inte ta en öl tillsammans ute på Djurgården någonstans... Kanske Grönan, kanske Skansen?

http://www.berightback.se/stark-djurgar ... -picknick/
Kanon gurra! Den har jag inte sett! Det får bli där och då helt enkelt! Jippie!!!! Välkomna alla, ska bli kul att ser er. ;)
gurra
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av gurra »

pulverapa skrev:
gurra skrev:
pulverapa skrev:Åtta veckor kvar till European Trophy, en lång tid. Varför inte ta en öl tillsammans ute på Djurgården någonstans... Kanske Grönan, kanske Skansen?

http://www.berightback.se/stark-djurgar ... -picknick/
Kanon gurra! Den har jag inte sett! Det får bli där och då helt enkelt! Jippie!!!! Välkomna alla, ska bli kul att ser er. ;)
Ja det var så kul att det du efterfrågade nästan är precis samma event på nästan samma tid och samma plats så det passade ju bra att klistra in den länken :)
FredrikH

Inlägg av FredrikH »

Nu är jag inte en del av ert gäng men Östra Station borde vara givet.
Användarvisningsbild
XantE

Inlägg av XantE »

Vore kul att komma men så typiskt att morsan ska fylla år samma dag :(
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

XantE skrev:Vore kul att komma men så typiskt att morsan ska fylla år samma dag :(
Ta med morsan då? ;) :lol:
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av pulverapa »

Jag åker ut till Blockhusudden en stund sen. Vi ses!
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Inget ont om träffen, men känns lite konstigt att DIF marknadsför den, men inte otto-insamlingen på facebook.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Raus skrev:Inget ont om träffen, men känns lite konstigt att DIF marknadsför den, men inte otto-insamlingen på facebook.
Nej, det tycker jag inte. DIF vill ha så lite inblandning som möjligt i insamlingen för att det ska förstås att det är fansen som bad om att få samla in pengar. Och inte DIF som bad fansen.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Raus skrev:Inget ont om träffen, men känns lite konstigt att DIF marknadsför den, men inte otto-insamlingen på facebook.
Nej, det tycker jag inte. DIF vill ha så lite inblandning som möjligt i insamlingen för att det ska förstås att det är fansen som bad om att få samla in pengar. Och inte DIF som bad fansen.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!

Inlägg av pulverapa »

Jag ska provsitta min plats ikväll. :)
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Vet folk vilka platser vi har? Hela gruppen alltså. Jag tänkte dra med mig en bekant på premiären och det känns vettigast att sitta intill varann. För visst finns det väl lösbiljetter på vår sektion? Om man kunde arrangera så att detta blir möjligt, utifall att någon har en tom stol brevid sig t.ex. som jag då köper löst s.a.s., skulle detta vara väldigt uppskattat. Annars får jag tjacka en klackbiljett och ta mig in i klacken. Men då får vi dit en turist! :lol:

Edit: Efter en titt på Ticnet ser det kört ut. Verkar vara slut på hela sektionen.

Edit 2: Vid en närmare titt verkar det som att dessa biljetter saluförs genom difhockey...

Edit 3: Rättade till en ofullständig mening...
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Metal Machine skrev:Vet folk vilka platser vi har? Hela gruppen alltså. Jag tänkte dra med mig en bekant på premiären och det känns vettigast att sitta intill varann. För visst finns det väl lösbiljetter på vår sektion? Om man kunde arrangera så att detta blir möjligt, utifall att någon har en tom stol brevid sig t.ex. som jag då köper löst s.a.s., skulle detta vara väldigt uppskattat. Annars får jag tjacka en klackbiljett och ta mig in i klacken. Men då får vi dit en turist! :lol:

Edit: Efter en titt på Ticnet ser det kört ut. Verkar vara slut på hela sektionen.

Edit 2: Vid en närmare titt verkar det som att dessa biljetter saluförs genom difhockey...

Edit 3: Rättade till en ofullständig mening...
Vi sitter på två rader vad jag förstått.
Jag vet att jag och Pulver sitter på den övre raden längst ut mot trappan och sen bör det väl vara 4-5 stolar inåt där och raden under så att säga. I övrigt tror jag det kan vara svårt att få till lösbiljetter dit då A10/A11 brukar vara fullt.
Fördelen med att vi är en grupp är ju att vi kanske kan lösa sånt här ibland när någon inte kan gå osv.
Edit: Premiären missar jag tex då jag är borta med jobbet och din polare hade gärna fått min plåt om jag inte redan hade lovat bort den.
Metal Machine

Attans också!

Men det var precis det som var min tanke. Att eftersom vi är ett gäng, så kan vi ju alltid ordna det på något sätt.
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Vilka som köpte säsongskortet ala "Forumgruppen" tänker gå nu i premiären?

Själv tänkte jag ta och dyka upp, vore kul och ses innan matchen månne?

Och för matcher som jag inte kan gå på har jag inget emot att avstå min plåt om någon vill gå med en kompis eller så.

Will keep you posted här om det sker.
Alltid Oavsett.
Metal Machine

Samma här. Om det är någon match jag inte kan gå på ger jag gärna bort biljetten. Jag ska dit på torsdag i alla fall. Får besök från andra sidan landet nästa vecka och tänkte ta med vederbörande på matchen. Har köpt biljett på raden ovanför mig. Vilka platser är det vi har? Rad 23 uppenbarligen, men är det 24:an eller 22:an också? Hoppas att det går att lösa på plats i alla fall. Vi kommer åtminstone att försöka vara där så tidigt som möjligt.
Skriv svar