As do I. vinst här och den mentala vägen tippar över i vår favör. Det absolut motsatta gäller.BOMBOM BOUCHARD skrev:Den känslan delar jag också.DIF_Soldier skrev:Ska vi klara oss kvar krävs vinst här. Så känns det.
KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu börjar hela kroppen vara i gungning. Minns inte när jag senast var så här nervör/förväntasfull/ inför en match.Magnutz skrev:As do I. vinst här och den mentala vägen tippar över i vår favör. Det absolut motsatta gäller.BOMBOM BOUCHARD skrev:Den känslan delar jag också.DIF_Soldier skrev:Ska vi klara oss kvar krävs vinst här. Så känns det.
Kom igen nu DIF, visa direkt vilka som bestämmer i matchen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Drar mig mot Hovet nu. Blandad känsla i magen, hade absolut förväntat mig den ena men inte den lugna....
2014-04-07, vad hände?
Vafan är en Rögle?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Samma här. Hjärtat bultar som om det skall hoppa ur bröstkorgen på mig och svetten börjar komma.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu börjar hela kroppen vara i gungning. Minns inte när jag senast var så här nervör/förväntasfull/ inför en match.
Kom igen nu DIF, visa direkt vilka som bestämmer i matchen.
Bra tugg utav Challe och DT i inledningen.
Skulle vart Holmgren istället för Forsberg tycker jag.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag frågade under en ES-match så nej, det har inget med KS att göra och ja, det är helt sjukt.-daniel- skrev:Du menar i Kvalserien nu antar jag? Låter alldeles oavsett helt absurt.JohanPez skrev:
När det gäller försäljning har jag frågat, DIF får inte ett rött öre för öl/korv och annat snask.
Jag skall i varje fall inte köpa ett skit på Hovet i sådana fall i ren protest resten av säsongen.
@Jock: Jag skrev inget om er resa från nykpg så det där var nog felriktat

Hoppas verkligen vi tar hem den här nu! KOM IGEN!
-
Du frågade Magnutz hur det kunde springa upp i 600, så jag svarade eftersom jag är i hans sits ocksåJohanPez skrev:Jag frågade under en ES-match så nej, det har inget med KS att göra och ja, det är helt sjukt.-daniel- skrev:Du menar i Kvalserien nu antar jag? Låter alldeles oavsett helt absurt.JohanPez skrev:
När det gäller försäljning har jag frågat, DIF får inte ett rött öre för öl/korv och annat snask.
Jag skall i varje fall inte köpa ett skit på Hovet i sådana fall i ren protest resten av säsongen.
@Jock: Jag skrev inget om er resa från nykpg så det där var nog felriktat
Hoppas verkligen vi tar hem den här nu! KOM IGEN!

Aja skitsamma, var det match idag eller?
100% DJURGÅRDSJ***L
Detta är en Rögle:Edin skrev:Vafan är en Rögle?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Känns förjävligt att man sitter på en oljetanker i Göteborg under hela kvalserien.. KÄMPA DIF!
Det hade på nått sätt känts bättre om vi hade fått spela hela matchen 5 mot 3, då hade vi nog vunnit. Nu är jag inte så säker. Jag är rädd för jag vet fan inte vad jag har att förvänta mig här. Djurgårns hockeyglidare har verkligen sänkt mitt djurgårdsförtroende i botten. Det kan gå hur fan som helst det här. KÄMPA!
3 poäng som gäller, hoppas divorna förstår det också.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Haha såg ni att Conny Strömberg är Djurgårdare?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- super djurgårn
Sjukt nervöst, full fart framåt!
Ja, han var iaf.