Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
-
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Bra fram till ledningsmålet. Sämre sedan...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF har börjat OK. Med OK menar jag så som DIF skulle ha spelat hela säsongen. Detta är ett spel som ger fler vinster än förluster. Det är inte briljant på långa vägar men bra mycket bättre än mot FBK/Luleå/AIK/m fl. Tim spelar i 1a-linan. Bra! han rör om och skapar ytor åt alla andra!!!
Hoppas nu det ökas i hastighet i 2 och 3. Med bibehållen fokusering i defensiven.
Hoppas nu det ökas i hastighet i 2 och 3. Med bibehållen fokusering i defensiven.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Någon skrev tidigare att vi spelade bra mot AIK i första perioden med. Skillnaden i den matchen var bara den lilla detaljen att AIK var fullständigt praktusla i första perioden.
Första perioden ok faktiskt, tappar puckar helt fel eller dåliga pass som gör att Växjö biter sig fast stundtals.
Men som vanligt har DIF endast 1-0 när man kanske skulle ha 2,3-0 istället. Så kvittera dem och så vet alla vad som händer, DIF ser ut som de sett djävulen själv på isen. Allt precis allt slutar att fungera. Och varje gång de har pucken eller ngn kommer mot dem med pucken så skiter de ner sig...
Hoppas verkligen inte detta inträffar ikväll, utan att DIF får lite retroaktiv utdelning i resterande perioder.
Men som vanligt har DIF endast 1-0 när man kanske skulle ha 2,3-0 istället. Så kvittera dem och så vet alla vad som händer, DIF ser ut som de sett djävulen själv på isen. Allt precis allt slutar att fungera. Och varje gång de har pucken eller ngn kommer mot dem med pucken så skiter de ner sig...
Hoppas verkligen inte detta inträffar ikväll, utan att DIF får lite retroaktiv utdelning i resterande perioder.
There is no I in TEAM!!!!
Fick vibbar av 09-10 dom första 5 min. Sedan blev det mer som vanligt för att avsluta med ett riktigt bra PP. Hur matchen fortsätter känns som det är helt upp till spelarna. Dom kan spela om dom vill, bara vi inte börjar med att bli ängsliga igen och bara börja backa bakåt...
Kämpa DIF fortsätt framåt!
Kämpa DIF fortsätt framåt!
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 23/2 2012.
Kommentatorn e katastrof, mycket fel i det han säger! Arto e lika fet som vanligt...
1-1 kommer snart :/ DIF spelar uselt nu igen
- kurre thulin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ölvestad har inte många rätt idag.
Inte ETT jävla skott på mål i PP. Fan säger jag bara...
- super djurgårn
- Jim Morrison
vinn bara. jag bryr mig inte längre, vinn bara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- kurre thulin
Jävla kompispass 

- super djurgårn
Nu börjar de förbannade jävla spelet, hur jävla korkad i huvudet får man bli, då man duttar med pucken i egen zon, där det krävs tio passningar innan man kommer ut, och allt slutar med att man får ta en utvisning.
Va fan lär sig inte dessa jävlar ngt av sina misstag????????????
Va fan lär sig inte dessa jävlar ngt av sina misstag????????????
There is no I in TEAM!!!!