Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar

Gå på matcher i AS?

Säsongskort nu och förlänger oavsett
55
44%
Säsongskort nu och skulle inte förlänga
12
10%
Köper lösbiljetter nu och kommer att fortsätta
54
43%
Köper lösbiljetter och skulle sluta med det
4
3%

Antal röster: 125

Nissehult
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?

Inlägg av Nissehult »

Axel_K skrev:
Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.

Åker du tåg? Isåfall, har du något månadskort eller betalar du för varje resa(Som jag gjorde 10-15matcher denna säsong, dyrt som fan)?
Åk buss, väsentligt billigare. Västerås, Örebro och Uppsala kör Swebus på t ex. Är man student får man rabatt dessutom. De har fritt WiFi oxå. Andra som åker på Uppsala är Bus4you.
Användarvisningsbild
JohanPez
Säsongskort: Ja

Inlägg av JohanPez »

Nissehult skrev:
Axel_K skrev:
Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.

Åker du tåg? Isåfall, har du något månadskort eller betalar du för varje resa(Som jag gjorde 10-15matcher denna säsong, dyrt som fan)?
Åk buss, väsentligt billigare. Västerås, Örebro och Uppsala kör Swebus på t ex. Är man student får man rabatt dessutom. De har fritt WiFi oxå. Andra som åker på Uppsala är Bus4you.
Det där WiFi:t är lika fritt som det är oanvändbart. Två pers kopplar upp sig och sen orkar inte routern med..
Bus4you är dock ett kompetent kollektivtrafiksalternativ :)
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Alla bussbolag kör ju fortfarande med 3g-modem och en router dom köpt på Elgiganten i sina bussar... förståeligt att det blir helt värdelöst. ;>

OnT: Jag slutar studera om ca en månad och flyttar då hem igen. Självfallet är man på plats i september. Dock blir det inget säsongskort om Mats Larsson sitter kvar.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Nissehult skrev:
Axel_K skrev:

Okej! Tack!
WiFi't låter ju frestande ;) haha
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Dubbelinlägg pga värdelös täckning på Stadion.
Senast redigerad av minalman den 2012-04-16 17:54:00, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Sitter på Stadion i kvällssolen och väntar på malmömatch, men längtar efter att kunna skriva samma sak i höst på Hovet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skriv svar