Åk buss, väsentligt billigare. Västerås, Örebro och Uppsala kör Swebus på t ex. Är man student får man rabatt dessutom. De har fritt WiFi oxå. Andra som åker på Uppsala är Bus4you.Axel_K skrev:Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
Åker du tåg? Isåfall, har du något månadskort eller betalar du för varje resa(Som jag gjorde 10-15matcher denna säsong, dyrt som fan)?
Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Det där WiFi:t är lika fritt som det är oanvändbart. Två pers kopplar upp sig och sen orkar inte routern med..Nissehult skrev:Åk buss, väsentligt billigare. Västerås, Örebro och Uppsala kör Swebus på t ex. Är man student får man rabatt dessutom. De har fritt WiFi oxå. Andra som åker på Uppsala är Bus4you.Axel_K skrev:Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
Åker du tåg? Isåfall, har du något månadskort eller betalar du för varje resa(Som jag gjorde 10-15matcher denna säsong, dyrt som fan)?
Bus4you är dock ett kompetent kollektivtrafiksalternativ

Alla bussbolag kör ju fortfarande med 3g-modem och en router dom köpt på Elgiganten i sina bussar... förståeligt att det blir helt värdelöst. ;>
OnT: Jag slutar studera om ca en månad och flyttar då hem igen. Självfallet är man på plats i september. Dock blir det inget säsongskort om Mats Larsson sitter kvar.
OnT: Jag slutar studera om ca en månad och flyttar då hem igen. Självfallet är man på plats i september. Dock blir det inget säsongskort om Mats Larsson sitter kvar.
Okej! Tack!Nissehult skrev:Åk buss, väsentligt billigare. Västerås, Örebro och Uppsala kör Swebus på t ex. Är man student får man rabatt dessutom. De har fritt WiFi oxå. Andra som åker på Uppsala är Bus4you.Axel_K skrev:Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
WiFi't låter ju frestande

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dubbelinlägg pga värdelös täckning på Stadion.
Senast redigerad av minalman den 2012-04-16 17:54:00, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sitter på Stadion i kvällssolen och väntar på malmömatch, men längtar efter att kunna skriva samma sak i höst på Hovet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)