Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Fint gubbar! Brodin kan i allafall träffa målet 

Jag är inte arg, och inte besviken.
Hawk skrev:Har inte sett han göra ett byte än i 2:a Och där gör Brodin mål!!lajjnus skrev:På tal om herr Bremberg. Har han gått av eller? Eller är han bara jävligt blek idag? Har inte sett Linkan på ett tag.Hawk skrev:Han kanske gör en "repris" på linkan.Kentta skrev:Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.
Han var nyss inne på TIKs PP!
Underbart Brodin
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Yeeeeeees! Snälla säg att Brodin är på gång nu.
Ok det missade jagencore skrev:Hawk skrev:Har inte sett han göra ett byte än i 2:a Och där gör Brodin mål!!lajjnus skrev:På tal om herr Bremberg. Har han gått av eller? Eller är han bara jävligt blek idag? Har inte sett Linkan på ett tag.Hawk skrev:Han kanske gör en "repris" på linkan.Kentta skrev:Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.
Han var nyss inne på TIKs PP!
Underbart Brodin

- starvin_marwin
- Säsongskort: Ja
Riktigt härligt! Helt rätt killar som får näta. Nu väntar vi bara på Carlsson och M. Tjärnqvist!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Absolut, sedan är det väl förmildrande omständigheter att jinxa Kyle denna säsong.SkönaDjurgårn skrev:Det är alltid lite kittlande att bjuda på en sån där jinx. Får se hur det går! Har bra vibbar dock.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja vet, får skylla på tillfällig blockad i järnkontoret när jag såg att det faktiskt var så.SkönaDjurgårn skrev:Onödigt, monsieur!BOMBOM BOUCHARD skrev:Kyle +2 ikväll, inte illa.
Nu har jag väl förstört kvällen för honom med det.....
Såja, 1-4!!! Kyle nu +3, det går bra nu.

Extra trevligt med målskyttar som Brodin, Kyle och Sillen. Grabbar som behöver lite vind i seglen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Herrejävlar vad uddlösa Timrå är. låga odds på att de åker ner i allsvenskan i år...Skönt att det inte blir en match dem vaknar till i, som det oftast brukar vara när formsvaga lag möter DIF.
Losing all hope was freedom.
Mot första "andra-raka" för säsongen!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Tycker domarna synd om Timrå eller?
kuben. Inte helt hundra i bedömningarna tycker jag. *urrrk*starvin_marwin skrev:Hagos får först skälla ut kuben utan att åka på abuse, sedan ligger han och skedar Kempe i en jävla kvart utan att åka för holding.... Men vi tar ut Bombom för en holding strax efteråt! Heja svenska domare!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Haha sant, Bouchard.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.