sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Har hockeysäsongen 2011/2012 börjat, eller e det försäsong än? För alla i klubben verka tro det.
Något måste ju fatta att detta inte fungerar längre, kicka allt o ta upp J20 för fan.
swallat skrev:sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Men för helvete, ska det vara så svårt att skriva "fint" på ett forum? Finns en fin knapp som heter "Förhandsgranska".
Senast redigerad av Daniel942 den 2011-12-10 19:45:33, redigerad totalt 1 gånger.
swallat skrev:sitter nästan och hoppas att vi släpper en 3 mål till och sedan torskar derbyt på nutt med 5-0, då måste fan något hända, jag börjar förstå varför JK knappt hajpar hockeyn något, vad finns det och hajpa
Fast vad finns det att hajpa i fotbollen?
en nystart, Nya tränare, en ny ide där man bygger för framtiden, inga egentliga krav mer än att komma bättre än förra året plus sista året på stadion
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Fast vad finns det att hajpa i fotbollen?
Dom gör iaf något, värvar spelare och släpper spelare som är sämre och inte platsar in i laget.
Dom värvar tom spelare under säsong!