Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
- Jim Morrison
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Känner för att gråta. Vad är det för spelare som bär mitt kära Djurgårdens vackra tröjor? 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hör jag verkligen "allmänna idrottsklubben horungar" där? Jag måste ha hört fel, eller?
Frölunda har waaaaay för tät målvakt
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du trodde väl inte på allvar att vi skulle göra mål i PP? Jag passade på att gå på toa undertiden, det är som mest ofarligt i en match när vi spelar powerplay.roj skrev:Inge mål i pp
Spela fult
Ska bli kul o se om vi släpper in 2an i tom kasse efter ung 5sekunder i 6 mot 5 och efter inte ens fått stabilt PP i deras zon! Vi är rätt vassa på det i år, dvs fucka upp 6-5 ultra-snabbt!
Uhm.. elr scratch that, vi får ju snart en BP för puckout!Capcash skrev:Ska bli kul o se om vi släpper in 2an i tom kasse efter ung 5sekunder i 6 mot 5 och efter inte ens fått stabilt PP i deras zon! Vi är rätt vassa på det i år, dvs fucka upp 6-5 ultra-snabbt!
EDIT: oj.. citat istället för edit

HAHA.. det är för enkelt att tippa DIF! 
BP i slutminuten...... as fucking usual!

BP i slutminuten...... as fucking usual!
Fast denna gång var det inte bombom som åkte, men vafan. Det är 5 minuter kvar det kommer!
Nu får de fan börja förtjäna sina löner. Detta är hemskt att se på. Jag skäms Det är fan inte ofta, men nu skäms jag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- swallat
Hardy har 3 matcher kvar att få ut något från laget sen vill jag se något nytt
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
hahaha.. detta är så tragiskt det finns ju inte! 
Tre idioter som bankar på EN frölundaspelare i vår egen målzon och sabbar för Wesslau... det är hysteriskt patetiskt... går ju fan inte att sjunka mycket lägre än så?

Tre idioter som bankar på EN frölundaspelare i vår egen målzon och sabbar för Wesslau... det är hysteriskt patetiskt... går ju fan inte att sjunka mycket lägre än så?
Senast redigerad av Capcash den 2011-10-08 17:01:55, redigerad totalt 1 gånger.
Nu blir det säkert mål..
okej, målvakten var ju inte störd...
- Jim Morrison
Jag spottar på er. Äckliga jävla alibispelare i DIF. TRE AV VÅRA SPELARE STÅR I VÅR MÅLGÅRD PÅ EN JÄVLA FRÖLUNDASPELARE OCH SAMTIDIGT TRYCKER NED WESSLAU? SPARKA DOM FÖR I HELVETE
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Jag är uppgiven. Finns inga ord.
Säg den glädje som varar