Filmen var så bra att jag kunde betalt för att se den. Nästan synd att den var gratis.Magnutz skrev:Vi är jäkligt glada över att ni tycker om filmen! Det sporrar! Tack, tack.
DIFDokumentären 2011-2017 och vidare
En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Jättebra, snyggt!!
Dock så kan jag tycka det känns lite fel ibland när exempelvis Timmy Pettersson sitter och förklarar vilka som för stunden är skadade, kändes mer som info som var intressant just för stunden. Lite synd också, om jag får gnälla, att filmen kom ut först nu och inte tidigare när det liksom är en ny säsong man går in i.
Men bra jobbat grabbar! Proffsig produktion, bra filmat, relevanta frågor som ställs osv.
Dock så kan jag tycka det känns lite fel ibland när exempelvis Timmy Pettersson sitter och förklarar vilka som för stunden är skadade, kändes mer som info som var intressant just för stunden. Lite synd också, om jag får gnälla, att filmen kom ut först nu och inte tidigare när det liksom är en ny säsong man går in i.

Men bra jobbat grabbar! Proffsig produktion, bra filmat, relevanta frågor som ställs osv.
Mycket av det du säger är sådant vi känt också, att vissa saker som sägs blir irrelevanta om man inte kommer ihåg exakt vad som hände runt den tiden. Men detta ska vara en kronologisk dokumentär och handla om hela säsongen, före och lite efter. Men jättebra att du påpekar sådana saker-daniel- skrev:Jättebra, snyggt!!

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Tack för hyll!-daniel- skrev:Jättebra, snyggt!!
Redigering är ett gruvligt jobb och då den dessutom görs helt ideellt av Linnea och Anna (Hyll hyll!!) är det svårt att få ut den snabbare. Vi har gjort så gott vi kunnat med tid och sånt och höll vår egen deadline rätt så spot on.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så jävla bra dokumentär, helt underbar!
Ett stort tack till er som har gjort den!
Ett stort tack till er som har gjort den!
- SkönaDjurgårn
Kikar nu, så himla bra. Tack så mycket! Höjdpunkten hittills är när Ölvestad beskriver allsvenska omklädningsrum: "-Det är.......charmigt." 

Roligt att filmen väcker känslor, det är det högsta betyget vi kan få. Tack!SkönaDjurgårn skrev:Kikar nu, så himla bra. Tack så mycket! Höjdpunkten hittills är när Ölvestad beskriver allsvenska omklädningsrum: "-Det är.......charmigt."
- DIF_Soldier
Håller inte alls med -daniel-. Det är faktiskt en fullständigt perfekt period för release. Det som har gjorts är mer än en kul grej - det bidrar till att Djurgården säljer mer på alla håll och kanter.
Grymt starkt att ni bufflat er igenom trots avhopp, bland annat av mig själv. För egen del hade det varit naivt och rentav oansvarigt att hoppa på något som jag i förlängningen inte hunnit med.
Det krävs grym dedikation för såna här typer av fritidsprojekt. Starkt.
Grymt starkt att ni bufflat er igenom trots avhopp, bland annat av mig själv. För egen del hade det varit naivt och rentav oansvarigt att hoppa på något som jag i förlängningen inte hunnit med.
Det krävs grym dedikation för såna här typer av fritidsprojekt. Starkt.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det jag menade, om nu inte det framgick, var att man (eller åtminstone jag) har försökt glömma den så kapitalt misslyckade förra säsongen men ändå blir påmind om varenda detalj nu när man istället vill se framåt. Men även jag förstår naturligtvis att sånt här tar tid att genomföra.DIF_Soldier skrev:Håller inte alls med -daniel-. Det är faktiskt en fullständigt perfekt period för release. Det som har gjorts är mer än en kul grej - det bidrar till att Djurgården säljer mer på alla håll och kanter.
Vi var med i live-sändningen från ET-matchen igår, 23 augusti. Det var spännande och roligt att intresse finns för det vi gör!
Roligt att filmen får många views också.
Roligt att filmen får många views också.
Nu laddar vi om kamerorna och tar sikte på säsongen 2013/2014!
Grymt intressant!
Grymt intressant!
Vill du stötta oss med en slant eller kanske något annat? Gå till vår sajt
---> http://www.difdokumentaren.se/dif/?p=1938 - där finns möjligheten att donera pengar till projektet via paypal.
---> http://www.difdokumentaren.se/dif/?p=1938 - där finns möjligheten att donera pengar till projektet via paypal.
- Lucky Luke
Självklart att man vill stötta. Satte precis in en femhundring på kontot. Värt varenda krona för den glädje ni förmedlar till alla oss som älskar Djurgården... Dessutom betalade jag med mitt MC Djurgårdskort. Dubbelt bra med andra ord!! 

Tusen tack Luke!Lucky Luke skrev:Självklart att man vill stötta. Satte precis in en femhundring på kontot. Värt varenda krona för den glädje ni förmedlar till alla oss som älskar Djurgården... Dessutom betalade jag med mitt MC Djurgårdskort. Dubbelt bra med andra ord!!

Tack igen!
Om någon vänlig själ här inne sitter på mjukvara (adobe premiere pro el dyl) och känner att den inte gör någon nytta skulle vi gärna ta emot sådan.
Vi har alltid behov av lagring - Hårddiskar! - eftersom materialet fortsätter att strömma in. Hög inspelningskvalité = STORA filer.
Så, vi behöver Adobe Premiere Pro och lagring. Har du? Hör av dig!
Vi har alltid behov av lagring - Hårddiskar! - eftersom materialet fortsätter att strömma in. Hög inspelningskvalité = STORA filer.

Så, vi behöver Adobe Premiere Pro och lagring. Har du? Hör av dig!