Helst inte, då jag anser att det är sjukt irrelevant.-daniel- skrev:Tjae, jag tror det finns plats för Solna i ES...och quite frankly, jag SKITER i om de spelar upp sig och får en bättre trupp osv osv. DIF har en hockeykultur och en historia som Solna aldrig kommer vara i närheten av. DIF har en juniorverksamhet som är hästlängder bättre än Aik. DIF har en organisation som Aik bara kan drömma om. Skall jag fortsätta...?SirDIFalot skrev:Men hur länge tror du att de kommer vara ett bottenlag om publiksiffrorna och framgångarna ökar? Se på Skellefteås uppgång senaste åren. De har potentialen sett till supportermängden och mentaliteten för att få hybris i den där sporten och få in rejält med pengarna och bli ett starkt stabilt elitserielag igen. Framför allt om de kunde ta en jävla 8:e plats med dagens material.
Kan inte ens kommentera att du "SKITER i" att det spelar upp sig och får bättre trupp och etablerar sig i ES. .
"DIF har en hockeykultur och en historia som Solna aldrig kommer vara i närheten av. DIF har en juniorverksamhet som är hästlängder bättre än Aik. DIF har en organisation som Aik bara kan drömma om."
Herregud, byt ut DIF mot AIK så har vi ett klassikt mega hybris gnagarforuminlägg, "spelar ingen roll om det går bra för DIF, för vi är så übermäCktiga gnaget som dif aldrig kommer vara i närheten att vara lika mäCktiga som"
Godnatt. Försöker övertyga mig själv att jag en vacker dag ska få spy och dansa på deras grav.