Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
- Lee Harvey Oswald
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
SUPER Djurgår’n?
JAAA...
JAAA...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Säsongskort: Ja
Sitt för fan inte och gnäll på våra spelare nu!! Det finns bara en orsak att vi inte redan avgjort matchen och det e att 4 blinda idioter åker runt på isen
Djurgårdens IF
Utvisningen på Kempe är ju fullständigt vansinnig. Det är ju fan så att man tror att Wolmer själv legat död i ett par minuter med hjärnskador som följd.Fricke skrev:Det är inte Gud som straffar det är fi** Wolmer.
Det är ingen utvisning på Dum-Bom eller Kempe. Ridderwalls däremot är klockren. Jävla sop Wolmer. Jävla sopa. Du är så fruktansvärt jävla skit usel så det är inte lönt att spela när du dömer. Helt jävla hopplöst. Jag stänger av nu.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag orkar seriöst inte längre. Jag orkar inte skylla på domaren heller.
Det är våra spelare som inte klarar att fokusera och direkt när de tappar fokus och koncentration så straffar det sig! Helt sjukt!
Jag är så jävla trött på detta nu att jag bara vill spy.
Förlorar vi idag kan vi lägga ner den här säsongen!
Det är våra spelare som inte klarar att fokusera och direkt när de tappar fokus och koncentration så straffar det sig! Helt sjukt!
Jag är så jävla trött på detta nu att jag bara vill spy.
Förlorar vi idag kan vi lägga ner den här säsongen!
Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
Vi spelar ut Modo totallt och vips så bjudar han på 5-3 spel???? WHAT??????
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grrrrrrt alLt jävla fan går emot oss denna säsong. Det är fan helt sinnessjukt att vi inte kan spela stabilt nån gång. Vi står på tåna och huve under armen och domarna skrattar säkert gott då de lyckats göra denna match jämn igen... Jäkla va irriterad man blir.....
Vinner vi inte detta så vette fan vad jag gör, Modo är inte bra idag, vi har matchen men Wolmer vill att allting ska vara rättvist.. AVGÅ WOLMER!
VAD TYCKER VI OM DOMAR'N?!
VAD TYCKER VI OM DOMAR'N?!
Ja den på Kempe är jävligt frustrerande, men resten är solklara... Idioterna är Bom Bom och riddarn..
Wolmer, stäng av Iphonen och fokusera dig på att förstöra matchen istället.henka83 skrev:Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skärp till dig, hur kan du påstå att utvisningen på Kempe var en utvisning?henka83 skrev:Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Haha, vilken av de TRE övriga vill du ta bort?Edin skrev:Wolmer, stäng av Iphonen och fokusera dig på att förstöra matchen istället.henka83 skrev:Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
Läser du kommentaren efteråt så säger jag att den är horribel, de TRE övriga är SOLKLARA..Frasse skrev:Skärp till dig, hur kan du påstå att utvisningen på Kempe var en utvisning?henka83 skrev:Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur fan kan man lasta domaren och inte Josef???
Det var ju en solklar jävla hakning. Sedan vet väl alla vad puck out innebär, eller?
Laget har spelat den bästa bortamatchen för i höst, sedan vänder Josef ensam på detta.
Jag är så förbannat nära att banna mig på minst ett år från detta forum genom att skriva av mig min ilska mot 78:an löken.
Det var ju en solklar jävla hakning. Sedan vet väl alla vad puck out innebär, eller?
Laget har spelat den bästa bortamatchen för i höst, sedan vänder Josef ensam på detta.
Jag är så förbannat nära att banna mig på minst ett år från detta forum genom att skriva av mig min ilska mot 78:an löken.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Den första som sätter igång allt e felaktig. Så fuck off. Vissa här inne undrar jag varför ni ens håller på DIF? Klagar på varenda spelare hela tiden. Kan inte vara kul. Men men det e ert val.henka83 skrev:Alltså är du blind? Vilken skulle inte varit utvisning, alla är solklara. Såga spelarna istället, det är dom som är hjärnsläppen.DIFVästertorp skrev:Hur fan orkar hockeyspelare? Jag hade nog fan sopat klubban i huvudet på Wolmer. All heder till hockeyspelarna som står ut! Förbannade jävla H**U*** Wolmer.
Senast redigerad av DIFVästertorp den 2010-12-11 19:18:31, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgårdens IF
Kempes utvisning, det var ett skämt.henka83 skrev: Haha, vilken av de TRE övriga vill du ta bort?
Det var ju den som föranledde hela skiten, vi hade ju dessutom PP.