Fan va häftigt med över 10 000 på Hovet. Synd att det inte finns ståplats längre på Apberget..
Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Re: Djurgårdens IF - Solna Aik IF, 4/11 2010
Losing all hope was freedom.
- Jack Daniel
Står vi bara enade som en familj ikväll så kommer det "kännas" för grabbarna på isen. Dom behöver den där extra energin för att verkligen våga spela som dom egentligen kan. Då vinner vi utan tvekan.
Gnaget är inte att leka med, dom brukar sällan vika ner sig i derbymatcher så full fokusering gäller och ingen passiv start.
Dags att visa vad en järnkamin är!
D.I.F.
Gnaget är inte att leka med, dom brukar sällan vika ner sig i derbymatcher så full fokusering gäller och ingen passiv start.
Dags att visa vad en järnkamin är!

D.I.F.
Jag brukar inte be till högre makter - viktigt att inte missbruka den möjligheten förrän i verkliga nödfall. Men SNÄLLA Djurgården, se till och vinn ikväll!
Amen
Amen
Senast redigerad av kotten den 2010-11-04 14:55:59, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Vinst i kväll är ett måste! Det finns inga ursäkter! Ut och vinn!!!!
Som jag skrev i biljettråden, någon mer säsongare som har blivit placerad på B-etaget?
Vad har ni på aktiv fått för platser?
Har fått något luddigt svar om att polisen styr min kategoris placering, men det låter väldigt konstigt. Förra året satt vi på a-etaget och jag har exakt samma biljetter.
Väldigt väldigt besviken..
Vad har ni på aktiv fått för platser?
Har fått något luddigt svar om att polisen styr min kategoris placering, men det låter väldigt konstigt. Förra året satt vi på a-etaget och jag har exakt samma biljetter.
Väldigt väldigt besviken..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
A-Etaget rad 5sensei skrev: Vad har ni på aktiv fått för platser?
DIF!
Men vad i H*****TE!!!!
riktigt jävla pissed.
Inte nog med att matchen går i globen, en hästhoppningsarena, och nu detta!
Ska klaga vidare hos DIF.
Tack för infon.
riktigt jävla pissed.
Inte nog med att matchen går i globen, en hästhoppningsarena, och nu detta!
Ska klaga vidare hos DIF.
Tack för infon.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Trisst som fan, men jag har fått förhinder och kan inte gå på derbyt.
Dock vill jag att Globen fylls av så många Djurgårdare som möjligt och skänker därför min biljett i klacken till någon inbiten DIF:are som står upp för vackra Djurgårdens IF under HELA matchen och hjälper laget att vinna över ohyran från Solna.
PM mig om du är intresserad. Vill inte ha några pengar för biljetten, men det skall vara någon som BIDRAR starkt till stämningen ikväll!
Dock vill jag att Globen fylls av så många Djurgårdare som möjligt och skänker därför min biljett i klacken till någon inbiten DIF:are som står upp för vackra Djurgårdens IF under HELA matchen och hjälper laget att vinna över ohyran från Solna.
PM mig om du är intresserad. Vill inte ha några pengar för biljetten, men det skall vara någon som BIDRAR starkt till stämningen ikväll!
Tänker sluta ögonen och stänga av öronen ikväll. Den här säsongen känns det som om det bara är då som vi vinner.
För en Stockholmare som har emigrerat så är det för djävla synd att alla derbyn är på veckodagar. Om nu råttorna lyckas hålla sig kvar tills nästa säsong så måste Hockeyligan (om det nu är dom som bestämmer schemat) göra bättring i den här frågan. Jag skiter i allt darvel om bråk m.m. Det är minst lika mycket sådant en torsdag kl 19 som en lördag kl 16.
För en Stockholmare som har emigrerat så är det för djävla synd att alla derbyn är på veckodagar. Om nu råttorna lyckas hålla sig kvar tills nästa säsong så måste Hockeyligan (om det nu är dom som bestämmer schemat) göra bättring i den här frågan. Jag skiter i allt darvel om bråk m.m. Det är minst lika mycket sådant en torsdag kl 19 som en lördag kl 16.
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är alldeles för nervös, vet inte hur mycket mer väntan jag klarar av. Snälla Djurgården, VINN!
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
MacHovet skrev:Trisst som fan, men jag har fått förhinder och kan inte gå på derbyt.
Biljetten har nu en ny ägare.
Härlig uppladdning, vakna nyss
KROSSA!

KROSSA!
Hmm har DIF hockey missat att vi ställt om till vintertid?