Djurgårdens IF - Luleå HF, 30/9 2010
Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 30/9 2010
Jag är inte så orolig egentligen... asså gäller bara att få till det så det rullar på så här... tycker 3.e perioden täckte upp hela matchen... mycket bra:)

Hoppas att ingen tror att vi är på rätt väg nu, bara för att Luleå slappnade av, och sedan dessutom gjorde självmål.. vi är elitseriens i särklass sämsta lag nu, vilket tabellen visar ganska tydligt.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SSK vann så då är vi sist då.....
Men jag ska vara positiv, verkar vara viktigt på detta forum.
Kanske kan denna insats få ledningen mer desperata att lösa Mackan och Staffan.

Men jag ska vara positiv, verkar vara viktigt på detta forum.
 – Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
						- DIF_Soldier
Återigen spelar vi desperat alldeles för sent.
Om de kan få in i skallen att jobba såhär i sextio fulla minuter kanske det finns lite ljus i den oerhört mörka tunneln. I övrigt är det för jävla uselt.
Fem raka torsk och vi är fortfarande sämst i stan.

Om de kan få in i skallen att jobba såhär i sextio fulla minuter kanske det finns lite ljus i den oerhört mörka tunneln. I övrigt är det för jävla uselt.
Fem raka torsk och vi är fortfarande sämst i stan.
Säg den glädje som varar
Haha, exakt så försöker jag också att tänka.BOMBOM BOUCHARD skrev: Men jag ska vara positiv, verkar vara viktigt på detta forum.
Sluta va så förbannat jävla trångsynta.... Det kan va att det släpper lite.. ni håller inte med om att om djurgården fortsätter spela som i 3:e då kommer vi längre än så här? Jag tyckte det var bra iaf...

Vet nån hur lång vår längsta förlustsvit var förra säsongen? Känns ju som att vi har förlorat hela säsongen nu ju förtusan  

Meh. Det såg ungefär lika dåligt ut i början av förra säsongen också.
Jag har följt DIF hockey aktivt i ett par decennier nu och jag tycker att det ALLTID varit så att vi är formsvaga i början på serien.

Jag har följt DIF hockey aktivt i ett par decennier nu och jag tycker att det ALLTID varit så att vi är formsvaga i början på serien.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det säger farsan me å han är inte född igår!

Ja Luleå bjöd ju verkligen upp till kamp. Kunde lika gärna satt fem koner och en boxningssäck på andra sidan isen. Luleå var till och med så generösa att dom bjöd på ett självmål.lefflan skrev:Sluta va så förbannat jävla trångsynta.... Det kan va att det släpper lite.. ni håller inte med om att om djurgården fortsätter spela som i 3:e då kommer vi längre än så här? Jag tyckte det var bra iaf...
Positivt att vi kunde hålla i pucken någorlunda ivf.
					Senast redigerad av kotten den 2010-09-30 20:27:30, redigerad totalt 1 gånger.

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
mm precis som om att dom bjöd på ett mål.. ja javisst! troligt. INTE.

Senast redigerad av lefflan den 2010-09-30 20:28:14, redigerad totalt 1 gånger.

- Lee Harvey Oswald
Detta lag har helt klart potential att slå tidernas bottenrekord från säsongen 2005/2006.Kentta skrev:Vet nån hur lång vår längsta förlustsvit var förra säsongen? Känns ju som att vi har förlorat hela säsongen nu ju förtusan
På det 10 sista matcherna i serien var DIF:s facit.
1 Vinst
1.Oavgjord
8.Förluster
Alla verktygen ser ut att finnas i lådan, bara att fortsätta på den inslagna vägen så har vi ett nytt "All Time Low"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ähh alla är så jävla negativa här så nu skiter jag i forumet för dagen... på återseende med friskt humör Djurgården tills jag dör!

Ja vad bra, då slipper man ju se när du skriver som skit!lefflan skrev:Ähh alla är så jävla negativa här så nu skiter jag i forumet för dagen... på återseende med friskt humör Djurgården tills jag dör!
Följer straffarna Fisklunda-Hiv lika såhär långt.. Hejar man på fisklunda eller?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nästan lika dåligt som förra hösten?Praetori skrev:Meh. Det såg ungefär lika dåligt ut i början av förra säsongen också.
Allvarligt? Ta och putsa glasögonen

Vi vann NT och spelade ett fyndigt och frejdigt spel då. Den enda match vi varit i närheten av fjolårets inledning var möjligen premiärmatchen mot ett svagt HV.
 – Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm