Edin skrev:Enligt AB så kör vi med den här uppställningen ikväll:
Målvakt: Stefan Ridderwall (Mark Owuya)
Förstafemman: Andreas Holmqvist, David Printz - Jimmie Ölvestad, Kristoffer Ottosson, Mathias Tjärnqvist.
Andrafemman: Josef Boumedienne, Stefan Söder - Nils Ekman, Daniel Brodin, Daniel Widing.
Tredjefemman: Nichlas Falk, Fredrik Claesson - Marcus Krüger, John Norman, Patrik Cehlin.
Fjärdekedjan: Mario Kempe, Christian Eklund, Tim Eriksson.
Då kan vi alltså räkna med Nisse som center, Eklund ska agera defensiv kugge brevid Boumedienne för jag utgår ifrån att Söder inte får lira back

Känns ju sådär, skulle nästan hellre lirat Claesson där. Kul dock att Claesson går före Deilert. För mig känns det självklart men trodde att Hardy o co skulle pioritera rutin i derbyt före talang och jävlaranamma.
Om det här nu stämmer så kommer ockå Krüger alltså att testas på ytterforwardsposition igen. Ska bli spännande att följa! Tycker att hela laget ser ganska spännande ut idag, även fast jag som vanligt inte förstår varför de envisas med att lira Ölve och Otto tillsammans. Förhoppningsvis höjer de sig rejält nu i derbyt! Annars hoppas jag att Hardy har stake nog att sära på dem tidigt i matchen. Börjar bli nervöst nu!