Hmm, ingen aning. Skulle själv vilja få reda på detta.
Förstår förresten inte hur Mårts kan ta ut Wandell men INTE Josefsson. Känns helt galet. Däremot var det helrätt att nobba Modin, Gustavsson, Brunnström, etc. Bergfors låg väl på gränsen. Helt rätt med Tedenby och sjukt kul att "Kung Loui" tackade ja också.
Kentta skrev:Fan vilken praktusel insats. Skiter fullständigt i att det måhända är en värdelös turnering, man ska ändå kämpa om man spelar i Tre Kronor.
Skämmes ta mig fan!
Riktigt jäv*a illa var det.. jag satt och rodnade å svensk hockeys vägnar... usch
Hur blir det med Hjalmarsson och Stålberg? Känns som att dessa två herrar torde vara lite mer prioriterade i nuläget (no offence Marcus). Fundamentalisterna får ursäkta...
Metal Machine skrev:Hur blir det med Hjalmarsson och Stålberg? Känns som att dessa två herrar torde vara lite mer prioriterade i nuläget (no offence Marcus). Fundamentalisterna får ursäkta...
Stålberg tackade nej pga sjukdom. Hjalmarsson tror jag tackade nej pga en bruten finger.
Tycker det ska bli skitskoj med VM. Hockey är alltid hockey... Såg sömnpillerfotboll igår och fjollor som kastar sig vid varje beröring känns ju inte sådär jätteupphetsande.
Det är inte helt friskt i svensk hockey - i alla fall inte om insatsen mot Norge ska agera värdemätare. Det finns ju inga spelare i laget som BÄR laget. Bara en massa snurra-runt-Tedenby-figurer.. herregud så man skäms framför TVn...
Stora stabbiga backar och virrigt framåt.. hoppas bara att det är för att Norge är så jävla sopusla att SWE inte orkar spela hockey... jeezuz...
Fyfan vad överjävligt dåligt gjort. Och VARFÖR byter inte Mårts ut sållet vi hade i mål då?! Herre min skapare vilket såll... Det var 3 perioder av skitsmak i munnen det.