F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
Re: F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
Detta är bland det bedrövligaste jag sett. Ingen energi, ingen kampvilja, ingenting.
Skärpning DIF!
Skärpning DIF!
Faaan va usla vi är. 
Hoppas det är en taktik för att lura bibelbönderna innan vi blixtrar till från ingenstans.

Hoppas det är en taktik för att lura bibelbönderna innan vi blixtrar till från ingenstans.
-
V-A-K-N-A
Det här spelet är inte DIF, inte på långa vägar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Säsongskort: Ja
Jag orkade inte med kommentatorerna längre, utan stängde av ljudet. Sedan kom pappa och höjde ljudet. Gick ifrån TVn. Orkar inte längre.
Snälla, säg till om det händer något som är värt att veta.
Snälla, säg till om det händer något som är värt att veta.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Frågan är om man måste titta på hela matchen för att veta resultatet.
DIF!
FY FAN VA USELT.
Vakna nu för fan Djurgårn!!
Vakna nu för fan Djurgårn!!
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ser ut som att musten gått ur dem totalt... Vi ska vara glada om det bara står 0-1 i paus...
* Mackan och Otto tycker jag har vikt ner sig totalt i denna finalen. Visst Mackan har gjort ett par poäng men rent spelmässigt är det på tok för dåligt av två spelare som ska leda laget.
* Antingen är hela DIF slutkört och inte orkar. Eller så försöker dom inte ens. ÖVERLÄGSET sämsta jag sett DIF prestera på väldigt, väldigt länge.
Just nu känns de som att vi har cirka 0,2% chans att ens göra mål, -7% chans att vända matchen och -4287% att vända matchserien.
Självklart blir det inte lättare av att domarna fortsätter med sina HV-ögon när Honken åker ut för att knuffat Torp när äcklet var på våran målvakt.
Godnatt.
Nu har jag iaf försökt.
* Antingen är hela DIF slutkört och inte orkar. Eller så försöker dom inte ens. ÖVERLÄGSET sämsta jag sett DIF prestera på väldigt, väldigt länge.
Just nu känns de som att vi har cirka 0,2% chans att ens göra mål, -7% chans att vända matchen och -4287% att vända matchserien.
Självklart blir det inte lättare av att domarna fortsätter med sina HV-ögon när Honken åker ut för att knuffat Torp när äcklet var på våran målvakt.
Godnatt.
Nu har jag iaf försökt.
Hv åker skridskor. Och då får dom utvisningar med sig.Daniel942 skrev:DIF har nu åkt ut på 3x2min och HV ingenting.
DIF har nån sorts av allmännhetens åkning och står stilla.