Jockmaniac skrev:Första gången jag fått gåshud av en hockeymatch på tv faktiskt. Vilken mäktig syn med tröjorna och den sjuka inramningen. Kan inte vänta tills onsdag då jag ska dit.
Vår fjärdekedja med Fimpen(anade jag en början till ett slutspelskägg), Honken Sr och Tjärna gör ett hästjobb. Skitbra lirat! Även kedjan med Josefson, Tim och Sillen ser grymt bra ut. Bara andrakedjan som kan skärpa sig lite.
Stämningen verkar vara helt magisk.
Vår 2:a kedja var inte särskilt bra förra matchen heller i spel 5-5. Det är mot den Brynäs kan lyfta upp spelet. Å andra sidan har de klarat defensiven bra.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hawk skrev:Så jävla underbart och psykologiskt med 1-0 inför 2:a. Hoppas bara dom lirar i samma tempo!!
Då kommer spelövertaget bara att bli större pga tröttkörda Brynäsare.
Kan inte tänka mig annat än att vi kommer att fortsätta trampa på. Enda sättet att Brynäs ska kunna jämna ut spelet är att vi drar ned tempot och då blir nog inte farbror Hardy så glad.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm