Jävla skitmatch!!
Wesslau och Ottosson de enda som får plus, de andra viker ner sig!
Hafsigt och slavsigt i egen zon, så jävla dåligt, riktigt förbannad!!!
Slutspel skrev:Jävla skitmatch!!
Wesslau och Ottosson de enda som får plus, de andra viker ner sig!
Hafsigt och slavsigt i egen zon, så jävla dåligt, riktigt förbannad!!!
Wesslau var bra idag, förutom att han bjöd in FBK in i matchen genom att släppa den där returen till 1-2 målet med 10 sekunder kvar...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad säger man? Släpper en 2-0 ledning till 2-2 och ger sedan bort den extra poängen genom att ge FBK en straff och ett powerplay i övertid. Och detta lag ska ha mental styrka att gå långt i ett slutspel? Haha, jo jag tackar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla rättvist! Hade ju inte känts skönt att vinna denna match, med tanke på hur spelet såg ut. Härligt att pengarna på tipset bara försvann också.
Trevlig födelsedag jag fick....Jävla fittor, hela högen. Hoppas Dick blir borta från spel ett längre tag, snubben är en jävla horunge. Sedan, vilken jävla upplyft för karlstadsfittor att byta ut Goren mot den där jävla horungen buroreckoodood eller dylikt.
FAN!
Senast redigerad av Snazzi den 2010-02-04 21:23:51, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!