DIF har Reebok som leverantör och de utgår från NHL-lagens tröjor när de tar fram en matchtröja. Sedan byts färgerna mot våra. Så att föreslå en matchtröja som inte är en NHL-tröja i grunden, är helt meningslöst. Här finns alla tröjor. Bara att välja: http://testhjc.blogspot.se/2011/06/blan ... lates.html
Våra senaste tröjor är hämtade från Los Angeles Kings gamla tröjor.
DIF_Soldier:Japp, men inte längre som mitt förslag...
Tror faktiskt inte att personen försökte sno ditt förslag, snarare att framhäva vilka snygga tröjor
det är..
Tycker personligen att det var ett mycket smart drag att få två personer med väldigt bra
inflytande att uppmärksamma dessa.
Man kan ju bara hoppas att de har en del att säga till om.
Om jag tolkade ditt inlägg fel så ber jag om ursäkt.
emilin skrev:DIF_Soldier:Japp, men inte längre som mitt förslag...
Tror faktiskt inte att personen försökte sno ditt förslag, snarare att framhäva vilka snygga tröjor
det är..
Tycker personligen att det var ett mycket smart drag att få två personer med väldigt bra
emelin skrev:DIF_Soldier:Japp, men inte längre som mitt förslag...
det är..
Tycker också att dessa tröjor är skit snygga.
Nej precis! Det är ingen skada skedd och det är snarare bra om det sprids. Jag ska maila förslaget till Rautio som jag antar är ansvarig för designen.