Biljettråden
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
Någon som vet om vi bara får biljetterna för kvartserien eller om vi får biljetter till eventuell semi/final? Har missat det.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Nästintill garanterat enbart för kvartsfinalserien, känns åtminstone mest logiskt...Snazzi skrev:Någon som vet om vi bara får biljetterna för kvartserien eller om vi får biljetter till eventuell semi/final? Har missat det.
Stämmer som du säger. Det stod på hemsidan i någon artikel, dock vet jag inte vilken.-daniel- skrev:Nästintill garanterat enbart för kvartsfinalserien, känns åtminstone mest logiskt...Snazzi skrev:Någon som vet om vi bara får biljetterna för kvartserien eller om vi får biljetter till eventuell semi/final? Har missat det.
Nu till en början får vi 2 biljetter, och sen får vi allt eftersom hämta ut våra biljetter till de övriga eventuella matcherna.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Så vi får inte hela kvartserien imorgon?sthlm_dif skrev:Stämmer som du säger. Det stod på hemsidan i någon artikel, dock vet jag inte vilken.-daniel- skrev:Nästintill garanterat enbart för kvartsfinalserien, känns åtminstone mest logiskt...Snazzi skrev:Någon som vet om vi bara får biljetterna för kvartserien eller om vi får biljetter till eventuell semi/final? Har missat det.
Nu till en början får vi 2 biljetter, och sen får vi allt eftersom hämta ut våra biljetter till de övriga eventuella matcherna.
Jobbigt att behöva dra dit innan varje match.
Lycka är att vara Djurgårdare.
-
Nån som vet vilka sektioner som är nära klacken på sittplats i Läkerol Arena?
Djurgårdens IF
Den har bytts ut mot en ny fin startsida där det står exakt hur många biljetter som är kvar till varje sektion.Daniel942 skrev:Vad har hänt med barometern för kvartsfinalerna?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel942
Och den sidan får jag aldrig upp.... Konstigt :SEdin skrev:Den har bytts ut mot en ny fin startsida där det står exakt hur många biljetter som är kvar till varje sektion.Daniel942 skrev:Vad har hänt med barometern för kvartsfinalerna?
DIF!
En liten fråga...
Vid köp av klackbiljetter, går biljetterna endast att hämta ut på matchdagen då som under grundserien?
Min polare har köpt en biljett och det hade underlättat om man hade biljetterna i hand på matchdagen, men förmodligen så är inte detta möjligt antar jag?
Vid köp av klackbiljetter, går biljetterna endast att hämta ut på matchdagen då som under grundserien?
Min polare har köpt en biljett och det hade underlättat om man hade biljetterna i hand på matchdagen, men förmodligen så är inte detta möjligt antar jag?
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Daniel942
Jag hämtade mina idagsthlm_dif skrev:En liten fråga...

DIF!
Okej, tack för svaret!Daniel942 skrev:Jag hämtade mina idagsthlm_dif skrev:En liten fråga...

Då bär det av till Globen Shopping imorgon så att även jag kan passa på att hämta ut mina klackplåtar...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Någon som säljer 3 biljetter till matchen på lördag, PMA mig , eller smsa mig på 0700371629.
Söker 2 biljetter till DIF-Brynäs på lördag, smsa mig på 0700371629 eller pma!
Angående säsongskorten. Jag blev nyss lite osäker, men finns det någon deadline för när man måste ha hämtat ut biljetterna (innan dom släpps till övriga, om dom nu gör det)?
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården