Ja, Rönnmark har återigen visat vilket svin han är. Vad är han för en pajas? Va? Han vill verkligen vara hatad, fyfan för honom. Men vi visade ju honom åtminstone att han har gjort sin sista match i lugn och ro på Hovet, det kan den lilla dryga idioten vara så säker på. Men man undrar ju vad hans linjemän höll på med också... Ska blinda idioter få döma de intensivaste matcherna i Sveriges högsta liga?
Man kan stänga av supportrar, man kan stänga av spelare, man kan stänga av ledare, men de största idioterna går stängs inte av (det går väl, men händer aldrig)...
PATETISKT!
Men vad händer när målet godkänts...

Jag förstår att ilskan bubblar över, Rönnmark lyckades få mig till vansinnes utbrott, men man ska inte kasta saker på planen...
FÖR DE ENDA SOM BLIR DRABBADE ÄR DIF HOCKEY
Tycker att det är synd att det hela spårar ur, men sånt händer tyvärr. Och det är ingen mening att komma med bortförklaringar, trots att Rönnmark total förstörde våran fest.
Men över till matchen nu:
Djurgården spelar riktigt bra, vi var absolut det bättre laget från första till sista sekund. Var tyvärr Rönnmark som fick det sista ordet, vilket endast gynnade HIV bönderna.
Men en förlust var dock väntad från min sida, så jag ska inte sörja över denna förlust... Snarare ska jag ägna några minuter för att sörja över alla tragiska människor på denna jord. För att Rönnmark och hans kollegor behöver all hjälp de kan få, mentalt och på isen.
Klacken skötte sig utmärkt (blandar inte in de personer som kastade saker in på planen). Årets absolut bästa stämning, kunde som sagt ha blivit bättre om vi kunde ha koncentrerat oss på att stötta DIF... Men det var omöjligt när en pajas gör som han gör.
Sist men inte minst, ska det nämnas att den så kallade "invasionen" blev ju totalt misslyckad... Var ju riktigt kul att se hur ut sjungna de blev. Och det är kanske dags för dom att sätta sig ner och skriva ett par ramsor, för att så kul är det väl inte att härma DIF?
Bara att ta nya tag, och krossa skoterraggarna den 12e.