K1: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 11/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Lee Harvey Oswald skrev:
rikkard skrev:Matchen ligger som nummer 1 på populära sportevenemang just nu på Ticnet. Vågar man tro på fullsatt?
Hoppas kan vi alltid göra.
Men det var länge sedan DIF krängde över 2000 plåtar på en dag
Man blir faktiskt riktigt avundsjuk på intresset i Skellefteå. Där sålde man slut alla biljetter på 20 minuter, visserligen tar väl den arenan bara 6000, men ändå.

Alla som går på matchen är hjältar i mina ögon, MEN:

Visst är det åtminstonde lite pinsamt om vi inte säljer ut hovet med tanke på att vi i Djurgårdsfamiljen väntat i 3 år på slutspel?
Ja menar, 8000 biljetter.....är det för mycket för oss?

Just nu har jag svårt att koncentrera mig, sitter på jobbet och borde göra annat, men var 5:e minut fylls hela min hjärna av tankar om matchen.
Jag vågar inte tippa. Tyvärr har jag lite dåliga vibbar inför 1:a kvartsfinalen med tanke på de senaste resultaten i slutspel.
Men fan va skönt om vi vinner....
TheGreatOne

Inlägg av TheGreatOne »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
rikkard skrev:Matchen ligger som nummer 1 på populära sportevenemang just nu på Ticnet. Vågar man tro på fullsatt?
Hoppas kan vi alltid göra.
Men det var länge sedan DIF krängde över 2000 plåtar på en dag
Man blir faktiskt riktigt avundsjuk på intresset i Skellefteå. Där sålde man slut alla biljetter på 20 minuter, visserligen tar väl den arenan bara 6000, men ändå.

Alla som går på matchen är hjältar i mina ögon, MEN:

Visst är det åtminstonde lite pinsamt om vi inte säljer ut hovet med tanke på att vi i Djurgårdsfamiljen väntat i 3 år på slutspel?
Ja menar, 8000 biljetter.....är det för mycket för oss?

Just nu har jag svårt att koncentrera mig, sitter på jobbet och borde göra annat, men var 5:e minut fylls hela min hjärna av tankar om matchen.
Jag vågar inte tippa. Tyvärr har jag lite dåliga vibbar inför 1:a kvartsfinalen med tanke på de senaste resultaten i slutspel.
Men fan va skönt om vi vinner....
Fast Skellefteå ljuger, det finns ju biljetter kvar på ticnet.

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&E ... CL_ORIGIN=
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Jag blev tydligen felinformerad, endast 6100 sålda. Blir nog bara 7000 ikväll...
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

TheGreatOne skrev:
Fast Skellefteå ljuger, det finns ju biljetter kvar på ticnet.

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&E ... CL_ORIGIN=
Fan ta dom....
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Nu rasslade det till rejält, bara på en timme sålde vi 300 biljetter. Hoppet tändes igen :wink:
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Vi fixar slutsålt :D alla snackar hockey känns det som, många har säkert trott att biljetterna sålts slut och tar nu chansen att uppleva kvällen höjdpunkt :D
Emil svelander skrev:Nu rasslade det till rejält, bara på en timme sålde vi 300 biljetter. Hoppet tändes igen :wink:
Användarvisningsbild
Stiff

Inlägg av Stiff »

Doyle skrev:Vi fixar slutsålt :D alla snackar hockey känns det som, många har säkert trott att biljetterna sålts slut och tar nu chansen att uppleva kvällen höjdpunkt :D
Emil svelander skrev:Nu rasslade det till rejält, bara på en timme sålde vi 300 biljetter. Hoppet tändes igen :wink:

Tagga till ordentligt nu.
En enad DIF familj kommer bära fram laget ikväll!
Paulsgrove Crew

Inlägg av Paulsgrove Crew »

Lite perspektiv tack...

Om klacken blir på ca 1000 pers är det den överlägset fetaste hockeyklacken NÅGONSIN i ett slutspel på en match som inte är direkt avgörande.

Normalt brukar vi inte ha klack överhuvudtaget, eller kanske typ 100-200 pers, vid kvart 1, semi 1 och t.o.m final 1, så intresset inför ikväll är enormt jämfört med tidigare slutspel om vi pratar klackbiljetter varje fall...
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Paulsgrove Crew skrev:Lite perspektiv tack...

Om klacken blir på ca 1000 pers är det den överlägset fetaste hockeyklacken NÅGONSIN i ett slutspel på en match som inte är direkt avgörande.

Normalt brukar vi inte ha klack överhuvudtaget, eller kanske typ 100-200 pers, vid kvart 1, semi 1 och t.o.m final 1, så intresset inför ikväll är enormt jämfört med tidigare slutspel om vi pratar klackbiljetter varje fall...
Du har faktiskt rätt.
Jag har redan börjat vänja mig med en STOR klack.
Detta blir kanonbra!

Fan, lika bra att gå från jobbet snart, får inte ett piss gjort idag.
Man är liksom bara här med kroppen...
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Det stämmer även om jag invänder mig mot "inte direkt avgörande", dagens K-Final 1 kan mycket väl vara avgörande för hela matchserien.

Tididgare har inte JK, DIF Hockey + Djurgårdshjältar, jobbat så intensivt för att få folk till matcherna, detta arbete borde ge utslag nu när det ÄNTLIGEN är slutspel, vi snackar om 8000 biljetter, som borde vara slutsålda. Visst, 1000-man i klack är jävligt bra.

Men, men jag hoppas alla som kommer till Hovet är tok-taggade, så sjunger vi fram vårt kära Djurgår´n. Galet taggad.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

6830 sålda nu!

Krossa lhc.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Har någon gnällt på klacken?

Vi kommer att ha den klart grymmaste klacken ikväll och resten av slutspelet.
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

7012 sålda biljetter nu kl. 13.20.

EDIT: Dessutom är 900 av 1293 klackbiljetter sålda.
Senast redigerad av PNY den 2008-03-11 13:36:40, redigerad totalt 1 gånger.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Kan vi nå upp i en siffra runt 7500 personer är det bra med tanke på att detta är en första match i en serie som mycket väl kan gå till 7 matcher. Folk har inte tid / pengar att gå på samtliga och då är det rätt naturligt att man hoppas första fighten. Tror för övrigt på fullsatt på lördag då antagligen fler barnfamiljer kommer dyka upp.

Hade matchserien gått i bäst av 5 matcher istället hade denna fight varit slutsåld redan...
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Över 7000 sålda! Kommer bli kul detta. Glöm inte flaggan, halsduken och en jävla stark sångröst.
Skriv svar