Djurgårdens IF - Brynäs IF, 1/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Trevligt med fler gotlänningar :) (bor sjäv i Visby)
Tråkigt bara med resan, det är ju lite drygt att gå upp på morgonen som vi gör för att båten är så tidig och sen så blir matchen inställd. Inte för att tala om pengarna Gotlandsbåten är ju svindyr.

Jajja vi skall vara glada att vi är med i slutspel, det var iallafall 3 år sedan.

Trevlig helg
Viper

Inlägg av Viper »

nån som vet om det kommer sändas något från matchen... typ sopcast, radio el.dyl?
hittar inget någonstans
:evil:
Fnatte79
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Fnatte79 »

Sirrebirre skrev:Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!

Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.

Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
Kunde kanske ha anat det och fel av mig att kalla er för nötter, sorry för det.
Som tur är så gör ju inte vaktmästarna dessa misstag ofta så bättre lycka nästa gång.
DIF 4 Ever
Fnatte79

Inlägg av Fnatte79 »

Viper skrev:nån som vet om det kommer sändas något från matchen... typ sopcast, radio el.dyl?
hittar inget någonstans
Nu har det kommit upp på SR i alla fall... så webbradion i alla fall.
Har man säsongskortet eller köper den på webben hos Canal+ så kan man ju titta på den.
DIF 4 Ever
Viper

Inlägg av Viper »

Fnatte79 skrev:
Viper skrev:nån som vet om det kommer sändas något från matchen... typ sopcast, radio el.dyl?
hittar inget någonstans
Nu har det kommit upp på SR i alla fall... så webbradion i alla fall.
Har man säsongskortet eller köper den på webben hos Canal+ så kan man ju titta på den.
ahh
härligt, blev lite orolig i morse när jag kollade 8)
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Är Ossi eller Danielsson klara för spel nu när dom fick vila en extra dag?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Stocky skrev:Är Ossi eller Danielsson klara för spel nu när dom fick vila en extra dag?
Undrar det samma, dock är jag tveksam till spel för någon av dem.

Man är ju också lite nyfiken på hur många som kommer dyka upp i Globen ikväll, skall vi tippa på max 5000 av de 9600 köpta biljetterna?
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

melker skrev:
Sirrebirre skrev:
Rix skrev:
Sirrebirre skrev:
Fnatte79 skrev:Några nötter vill ha ersättning från Djurgården Hockey för missad match,
i alla fall deras båtbiljett från Gotland...

MEN VA FAN!!!
Det är ju inte DIFs fel...

http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... fa-sparken

Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!

Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.

Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
Grabben jag vet hur det är förrut när jag hade inbrott så skrev tidnignen att jag hade kastat iväg mina nycklar när dom som gjorde det tog dom ur min jacka när vi körde fotboll 15 meter bort..

Det lät dock lite värre än det som jag fick utstå idag! men jag förstår vad du menar. Men men jag får väl glädjas åt min Ossi tröja som jag inhandlade innan matchen ;)
Får man fråga om du kommer tillbaka till Globen imorgon?
Nä jag gör inte det, spelar själv hockey och har träning idag(Söndag) för vi har en match imorgon.. vinner vi inte den så går vi inte vidare till Div 1 kval J20 sthlm
Djurgår'n tills jag dör !
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Fnatte79 skrev:
Sirrebirre skrev:Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!

Kunde kanske ha anat det och fel av mig att kalla er för nötter, sorry för det.
Som tur är så gör ju inte vaktmästarna dessa misstag ofta så bättre lycka nästa gång.

Det är lugnt, så fort jag läste artikeln så förstod jag att det förmodligen skulle bli nån slags reaktion här inne!
Djurgår'n tills jag dör !
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Ingen Ossi eller Danielsson ikväll heller. Däremot fick Brynäs tillbaka Månsson :roll:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

03:42 DIF Mål 1-0 Dick Axelsson (Niklas Anger, Jiri Marusak) EQ
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

DIF hade spel 5-3 i 2 minuter..Inget mål..DÅLIGT
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

16:57 BIF Mål 1-1 Daniel Widing (Janne Hauhtonen, Mathias Månsson) PP1
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Såg riktigt bra ut början, men avslutningen är under all kritik. Måste faktiskt berömma Rådbjer. Har alltid hatat rågnagaren, men i första gör han den bästa domarinsatsen så här långt på säsongen. Riktigt bra!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

warrant skrev:DIF hade spel 5-3 i 2 minuter..Inget mål..DÅLIGT
Dock väldigt farliga chanser, men visst känns det surt....
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Skriv svar