Trevligt med fler gotlänningar (bor sjäv i Visby)
Tråkigt bara med resan, det är ju lite drygt att gå upp på morgonen som vi gör för att båten är så tidig och sen så blir matchen inställd. Inte för att tala om pengarna Gotlandsbåten är ju svindyr.
Jajja vi skall vara glada att vi är med i slutspel, det var iallafall 3 år sedan.
Sirrebirre skrev:Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!
Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.
Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
Kunde kanske ha anat det och fel av mig att kalla er för nötter, sorry för det.
Som tur är så gör ju inte vaktmästarna dessa misstag ofta så bättre lycka nästa gång.
Viper skrev:nån som vet om det kommer sändas något från matchen... typ sopcast, radio el.dyl?
hittar inget någonstans
Nu har det kommit upp på SR i alla fall... så webbradion i alla fall.
Har man säsongskortet eller köper den på webben hos Canal+ så kan man ju titta på den.
Viper skrev:nån som vet om det kommer sändas något från matchen... typ sopcast, radio el.dyl?
hittar inget någonstans
Nu har det kommit upp på SR i alla fall... så webbradion i alla fall.
Har man säsongskortet eller köper den på webben hos Canal+ så kan man ju titta på den.
ahh
härligt, blev lite orolig i morse när jag kollade
Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!
Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.
Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
Grabben jag vet hur det är förrut när jag hade inbrott så skrev tidnignen att jag hade kastat iväg mina nycklar när dom som gjorde det tog dom ur min jacka när vi körde fotboll 15 meter bort..
Det lät dock lite värre än det som jag fick utstå idag! men jag förstår vad du menar. Men men jag får väl glädjas åt min Ossi tröja som jag inhandlade innan matchen
Får man fråga om du kommer tillbaka till Globen imorgon?
Nä jag gör inte det, spelar själv hockey och har träning idag(Söndag) för vi har en match imorgon.. vinner vi inte den så går vi inte vidare till Div 1 kval J20 sthlm
Sirrebirre skrev:Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!
Kunde kanske ha anat det och fel av mig att kalla er för nötter, sorry för det.
Som tur är så gör ju inte vaktmästarna dessa misstag ofta så bättre lycka nästa gång.
Det är lugnt, så fort jag läste artikeln så förstod jag att det förmodligen skulle bli nån slags reaktion här inne!
Såg riktigt bra ut början, men avslutningen är under all kritik. Måste faktiskt berömma Rådbjer. Har alltid hatat rågnagaren, men i första gör han den bästa domarinsatsen så här långt på säsongen. Riktigt bra!