Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Läste att Figren blev lämnad i Södertälje. De glömde honom på vägen hem från Gävle. Det måste betyda att han också är klar! Mer vodka!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förstör inte Klasen-hypen med Figren snack nu!Magnutz skrev:Läste att Figren blev lämnad i Södertälje. De glömde honom på vägen hem från Gävle. Det måste betyda att han också är klar! Mer vodka!
KLASEN!
Expert.
BTW har du kvar den med avgå alla grejen och som det stod nått i stil med jag är ingen expert med vet mer än Janne? letat som fan men hittar den inte.Magnutz skrev:Får gnugga fram en Klasen-bild under dagen. Bara det inte blir för sent. De kanske hinner hissa hans tröja innan jag kommer hem från jobbet imorgon?Bjurre skrev:Mangnutz gör en av dina berömda bilder i Klasen stil.Magnutz skrev:Standard A4. 290mm långt.Kentta skrev:Vet någon hur långt kontraktet är?![]()
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
KLASEN! HELVETE va bra detta känns. Kan inte slita mig från T-bordet.SirDIFalot skrev:Förstör inte Klasen-hypen med Figren snack nu!Magnutz skrev:Läste att Figren blev lämnad i Södertälje. De glömde honom på vägen hem från Gävle. Det måste betyda att han också är klar! Mer vodka!
KLASEN!
KLASEN för fan.
-
Haha längtar till den krönikan.-daniel- skrev:Mm skall göra det nästa gång jag stöter på dvärgen Leffe. Undra vad han tycker nu när KLASEN är klar? Kommer det bli en krönika om DIFs storvulna ambitioner och frejdiga synsätt eller blir det en krönika som kritiserar värvningen och tror den kommer störa den utmärkta harmonin i DIF anno 11/12?Harold Camping skrev:
Hör med Boorken. Han kanske kan joddla den där. Möjligtvis i en duett med Matte Carlsson.
" Hierarkin i Djurgården har ändrats för fort och nu kan man inte heller luta sig tillbaka på sina nyckelspelare Jonas Almtorp och Mattias Carlsson som skrivit på som nya vaktmästare i Örebro då den gamla fälldes för dråp efter att ha kört över både Jihde och Little "
http://hockey.expressen.se/nyheter/1.26 ... ismaskinen
Edit : Där gick jag fan för långt, förlåt.
Hahah den här tråden blev kvällens höjdpunkt! Skönt att den spårar ur!
Sorry, blev lite ofokuserad... KLASEN #86!!!!!SirDIFalot skrev:Förstör inte Klasen-hypen med Figren snack nu!Magnutz skrev:Läste att Figren blev lämnad i Södertälje. De glömde honom på vägen hem från Gävle. Det måste betyda att han också är klar! Mer vodka!
KLASEN!
Bjurre, jorå. Den finns kvar.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Precis så.Harold Camping skrev:Haha längtar till den krönikan.-daniel- skrev:Mm skall göra det nästa gång jag stöter på dvärgen Leffe. Undra vad han tycker nu när KLASEN är klar? Kommer det bli en krönika om DIFs storvulna ambitioner och frejdiga synsätt eller blir det en krönika som kritiserar värvningen och tror den kommer störa den utmärkta harmonin i DIF anno 11/12?Harold Camping skrev:
Hör med Boorken. Han kanske kan joddla den där. Möjligtvis i en duett med Matte Carlsson.
" Hierarkin i Djurgården har ändrats för fort och nu kan man inte heller luta sig tillbaka på sina nyckelspelare Jonas Almtorp och Mattias Carlsson som skrivit på som nya vaktmästare i Örebro då den gamla fälldes för dråp efter att ha kört över både Jihde och Little "
"Djurgården har som klubb tagit en väldigt stor risk med värvningen av Linus. Kommer verkligen Marcus Nilson kunna bibehålla sin höga nivå och leverera match efter match. Kommer verkligen Wesslau fortsätta spela på en så hög nivå när man får in trollgubben från Huddinge som spets i laget - som man kallt räknar med skall göra avgörande mål i varje match? Jag tycker Djurgårdsfans skulle reflektera över om det verkligen var det här man ville. Själv skulle jag avstått värvningen om jag var sportchef."
Skulle vara Guld Alá Klasen om du kunde dra iväg den i pmMagnutz skrev:Sorry, blev lite ofokuserad... KLASEN #86!!!!!SirDIFalot skrev:Förstör inte Klasen-hypen med Figren snack nu!Magnutz skrev:Läste att Figren blev lämnad i Södertälje. De glömde honom på vägen hem från Gävle. Det måste betyda att han också är klar! Mer vodka!
KLASEN!
Bjurre, jorå. Den finns kvar.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
Jag tycker synd om de forumiter som missade detta. Inte för att det är roligt.
Utan för att de febrilt kommer leta igenom trådet efter något konkret som tyder på att Klasen ska till DIF. Medan hjärtat slår dubbelslag hela tiden.
Som till slut kommer avslutas med...

Utan för att de febrilt kommer leta igenom trådet efter något konkret som tyder på att Klasen ska till DIF. Medan hjärtat slår dubbelslag hela tiden.
Som till slut kommer avslutas med...

Expert.
Nyheterna om Klasen har nått DIF Moskva.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- -daniel-
HAHAHAH....ludde- skrev:Nyheterna om Klasen har nått DIF Moskva.
- Nummer19
Haha! ludde- levererar!ludde- skrev:Nyheterna om Klasen har nått DIF Moskva.

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
HAHAludde- skrev:Nyheterna om Klasen har nått DIF Moskva.