insane skrev:Bort med all jävla svågerpolitik inom klubben in med en äre girig tränare som går över lik för att vinna
Vi behöver någon som Wikegård eller Boork. Då menar jag inte dem personligen, utan som de va precis när de kom till DIF första gången.
Jag tror inte spelarna har förtroende för Challe längre. Det skulle i så fall vara främsta orsaken att han måste bort. Han kan bita sig kvar och förklara sig inför omvärlden, men om inte laget tror på det han säger är han körd.
Senast redigerad av minalman den 2012-11-14 20:56:05, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Finns inget att förlora på att kicka Challe med en gång. Skicka honom till Bahamas och Järlan.
Det här är så jävla uselt så man mår dåligt. Ännu tyngre blir man när man tänker på allt snack inför säsongen om att Djurgården har satsat extra det här året...
Nu har vi fått:
1. Uppmuntrande ord och löften om snabbt återtåg.
2. Vi har fått förklaringar och löften om förändring.
3. Vi har blivit strukna medhårs och inbjudna i hockeyspelarnas skojiga liv, sådär så vi fått lära känna dem liksom, lite lagom mysigt.
Nästa steg är att tränare och spelare börjar be fansen om ursäkt. Detta är så djävla banal mediaträning så man blir galen.
Skulden ligger inte enbart hos Challe som tränare. Vi har en helt inkompetent styrelse som slavar bort bra tränare, spelare och reagerar för sent på alla varningstecken. Man måste ha en långsiktig plan, hur ser DIF:s ut, vet ens styrelsen det?
Jag tror fan att sessionen i HA kommer bli lång om inte för evigt. Kanske dags för kvartsamtal?
baate skrev:Nu har vi fått:
1. Uppmuntrande ord och löften om snabbt återtåg.
2. Vi har fått förklaringar och löften om förändring.
3. Vi har blivit strukna medhårs och inbjudna i hockeyspelarnas skojiga liv, sådär så vi fått lära känna dem liksom, lite lagom mysigt.
Nästa steg är att tränare och spelare börjar be fansen om ursäkt. Detta är så djävla banal mediaträning så man blir galen.
Skulden ligger inte enbart hos Challe som tränare. Vi har en helt inkompetent styrelse som slavar bort bra tränare, spelare och reagerar för sent på alla varningstecken. Man måste ha en långsiktig plan, hur ser DIF:s ut, vet ens styrelsen det?
Jag tror fan att sessionen i HA kommer bli lång om inte för evigt. Kanske dags för kvartsamtal?
Lång? vi är på väg mot div 1. Håller förövrigt med dig i vad du säger.
dif_uk skrev:Ja för skulle spelarna tro på Challe skulle vi INTE spela som vi gör nu.
Sjukt lite som challe får ut av en riktigt bra trupp, undantaget backsidan just nu. Nej tror absolut inte att nån spelare tror på challe eller tar det han säger på allvar längre, så byter man inte tränare nu så sjunker skeppet djupare än titanic det är min prognos. Spelglädjen finns inte, ingen ledare som ger energi i båset. Det finns som jag ser det inget att förlora just nu på ett tränarbyte, vi kan ju inte spela mycket sämre än vad vi gör
Chet är bättre än reideborn det ser vi idag. Backarna är sämst men han håller siffrorna nere. Nån som vill ha biljett till dif-leksand för jag orkar inte mer
dif_uk skrev:Ja för skulle spelarna tro på Challe skulle vi INTE spela som vi gör nu.
Sjukt lite som challe får ut av en riktigt bra trupp, undantaget backsidan just nu. Nej tror absolut inte att nån spelare tror på challe eller tar det han säger på allvar längre, så byter man inte tränare nu så sjunker skeppet djupare än titanic det är min prognos. Spelglädjen finns inte, ingen ledare som ger energi i båset. Det finns som jag ser det inget att förlora just nu på ett tränarbyte, vi kan ju inte spela mycket sämre än vad vi gör
Och jag antar att Säcken är närmast, kanske just för att han redan är i klubben?