Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
Helt sjukt vad små marginalerna är.
Vi ligger just nu på nionde plats har bara 1 (!) förlustefter full tid mer än serieledande Skellefteå.
Lite stolpe in så hade det sett riktigt skapligt ut i tabellen.
Vi ligger just nu på nionde plats har bara 1 (!) förlustefter full tid mer än serieledande Skellefteå.
Lite stolpe in så hade det sett riktigt skapligt ut i tabellen.
i
NISSE EKMAN E KUNG!
Någon mer än jag som hörde rimmet till Boorken?
SÅ JÄVLA KING!

SÅ JÄVLA KING!

NILS EKMAN ÄR GUD!

Härliga Nisse!
Helt genialiskt!Kentta skrev:NISSE EKMAN E KUNG!
SÅ JÄVLA KING!![]()

Härliga Nisse!
Senast redigerad av Edin den 2010-12-11 18:22:16, redigerad totalt 3 gång.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Höll på att falla ihop dubbelvikt, någon som kommer ihåg hur rimmet gick exakt?Edin skrev:Helt genialiskt!Kentta skrev:NISSE EKMAN E KUNG!
SÅ JÄVLA KING!![]()
Härliga Nisse!
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Glöm inte munvattnet! Fantastiskt!ludde- skrev:Höll på att falla ihop dubbelvikt, någon som kommer ihåg hur rimmet gick exakt?Edin skrev:Helt genialiskt!Kentta skrev:NISSE EKMAN E KUNG!
SÅ JÄVLA KING!![]()
Härliga Nisse!
Säg den glädje som varar
Bäst var "Jag är fortfarande rik som ett troll"!DIF_Soldier skrev:
Glöm inte munvattnet! Fantastiskt!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.

Nu klättrar vi!

Hittade rimmet i artikeln på ''hockeyexpressen''ludde- skrev:Höll på att falla ihop dubbelvikt, någon som kommer ihåg hur rimmet gick exakt?Edin skrev:Helt genialiskt!Kentta skrev:NISSE EKMAN E KUNG!
SÅ JÄVLA KING!![]()
Härliga Nisse!
"Med denna yxa i din hand
blir du kanske en riktig man
och med en sup ifrån min flaska
jag hoppas att du i nästa blaska
bjuder på en riktig skräll
istället för en massa gnäll
hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll."
Finns bara en Nisse Ekman!
Såg att Nisse att bäst resultat på testerna, hoppas att kan ta nytta av det på isen och börja ge oss lite resultat!
Senast redigerad av sunne den 2010-12-14 11:25:45, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
- SkönaDjurgårn
Bäst i test - sämst på plan!sunne skrev:Såg att Nisse att best resultat på testerna, hoppas att kan ta nytta av det på isen och börja ge oss lite resultat!

Nej det var hårt sagt. Nisse verkar rätt skön och man får f-n hoppas det vänder för honom nu. Om Nisse och Widing blommar ut i full kapacitet helt plötsligt så växer ju hela laget flera klasser och framförallt målproduktionen får gärna bli bättre än den varit.
Jo, man kan alltid hoppas. Men jag börjar tvivla. Sen är det inte säkert att de 2 meriterade herrerna kommer prestera bättre än våra juniorer. Se på LHC, när tjeckerna kom, då tappa LHC allt spel. Nu när Nisse är borta, då börjar DIF prestera!SkönaDjurgårn skrev:Bäst i test - sämst på plan!sunne skrev:Såg att Nisse att best resultat på testerna, hoppas att kan ta nytta av det på isen och börja ge oss lite resultat!
Nej det var hårt sagt. Nisse verkar rätt skön och man får f-n hoppas det vänder för honom nu. Om Nisse och Widing blommar ut i full kapacitet helt plötsligt så växer ju hela laget flera klasser och framförallt målproduktionen får gärna bli bättre än den varit.
Nu efter uppehållet vill jag se en rejäl jävla uppryckning och ett DIF som är bra i VARJE match och inte i var fjärde. Jag vill se ett hungrigt lag som krigar om varje millimeter på isen men samtidigt håller sig kyliga och lär sig att stänga matcher. Hoppas på en rejäl toppning av laget och inte en massa duttande mellan olika formationer, spelsätt och inställning.
Jag utgår ifrån att samtliga spelare förutom de JVM-uttagna är tillgängliga till den 22:a och då vill jag se följande manskap äntra Globens is för att ta revansch:
Stefan Ridderwall
Marcus Nilson - Kristofer Ottosson - Nils Ekman
Mathias Tjärnqvist - Marcus Krüger - Daniel Widing
Jimmie Ölvestad - Christian Eklund - Daniel Brodin
Tim Eriksson - John Norman - Mario Kempe
Staffan Kronwall - David Printz
Josef Boumedienne - Oscar Eklund
Nichlas Falk - Andreas Holmqvist
Fredrik Claesson
Honken får chansen till en början, men om han fortsätter att vara Elitseriens fegaste och slöaste spelare så bör han bänkas till förmån för Claesson.
Jag utgår ifrån att samtliga spelare förutom de JVM-uttagna är tillgängliga till den 22:a och då vill jag se följande manskap äntra Globens is för att ta revansch:
Stefan Ridderwall
Fredrik Claesson
Honken får chansen till en början, men om han fortsätter att vara Elitseriens fegaste och slöaste spelare så bör han bänkas till förmån för Claesson.
Senast redigerad av Mäklaren den 2010-12-14 11:45:41, redigerad totalt 2 gång.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Den 22a har JVM laget åkt till Buffalo redan. De spelar faktiskt genrepet mot Kanada den 22:a. Så nej, alla spelare kommer inte vara tillgängliga.
Expert.
Saknar en grovjobbare i första kedjan. Byt plats på Nisse och Ölvestad!Mäklaren skrev:Nu efter uppehållet vill jag se en rejäl jävla uppryckning och ett DIF som är bra i VARJE match och inte i var fjärde. Jag vill se ett hungrigt lag som krigar om varje millimeter på isen men samtidigt håller sig kyliga och lär sig att stänga matcher. Hoppas på en rejäl toppning av laget och inte en massa duttande mellan olika formationer, spelsätt och inställning.
Stefan Ridderwall
Fredrik Claesson
Du måste ha någon som gräver fram puckarna!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
@ Mäklar'n:
3:e linan blir TUNG...
Men tror jag håller med i det mesta, säger dock samma sak om Boumedienne som du säger om Honken. Ut med fanskapet om han fortsätter vara lika slö i tanken, skridskorna & med klubban och kör Claesson istället.
3:e linan blir TUNG...

Men tror jag håller med i det mesta, säger dock samma sak om Boumedienne som du säger om Honken. Ut med fanskapet om han fortsätter vara lika slö i tanken, skridskorna & med klubban och kör Claesson istället.