Chips är med i nästa match.minalman skrev:Kanske någon måste göra en anmälan mot Chibsah om DN ska ha något att jobba med, vilket kanske inte skett? Spekulation från mig.Enbom skrev:Disciplinnämnden beslutade på tisdagen att upphäva den automatiska avstängningen för Djurgårdens Marc Pedersen som felaktigt utvisades i matchen Djurgården-Sundsvall den 8 april.
I den rapport som lämnats till Disciplinnämnden framgår det tydligt att domaren Daniel Stålhammar visat ut fel spelare i matchen. Nämnden beslutade därför att lämna anmälan mot Pedersen utan bifall och att upphäva den automatiska avstängningen.
Ingenting nämns om Chibsah. Får Chibsah spela imorgon? Win-win!
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Härligt! Chipset är sjukt viktig.Bjurre skrev:Chips är med i nästa match.minalman skrev:Kanske någon måste göra en anmälan mot Chibsah om DN ska ha något att jobba med, vilket kanske inte skett? Spekulation från mig.Enbom skrev:Disciplinnämnden beslutade på tisdagen att upphäva den automatiska avstängningen för Djurgårdens Marc Pedersen som felaktigt utvisades i matchen Djurgården-Sundsvall den 8 april.
I den rapport som lämnats till Disciplinnämnden framgår det tydligt att domaren Daniel Stålhammar visat ut fel spelare i matchen. Nämnden beslutade därför att lämna anmälan mot Pedersen utan bifall och att upphäva den automatiska avstängningen.
Ingenting nämns om Chibsah. Får Chibsah spela imorgon? Win-win!
Fan, Santos måste göra ett mål snart. Hoppas det kommer idag!
Bortatröjorna är ju så groteskt fula, helt bedrövligt.
Bra halvlek annars, synd att vi inte fick med oss en kasse.
Bra halvlek annars, synd att vi inte fick med oss en kasse.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
DIF Fotboll
Det är ju förra årets bortatröja de har ikv. Vad hände med de nya?
Dom lanseras inte förrän senare. Blir väl efter EM kanske.luncano skrev:Det är ju förra årets bortatröja de har ikv. Vad hände med de nya?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Daja får andra gula för kvällen!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag ser ett mönster...
Helt sanslöst jävla ineffektiva, chanser har vi ju inte saknat.
Inte så stabilt av Daja att på tre matcher dra på sig fyra varningar..
Edit: Haha, jäävlar vilken räddning av Jensen!
Inte så stabilt av Daja att på tre matcher dra på sig fyra varningar..
Edit: Haha, jäävlar vilken räddning av Jensen!
- minalman
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Ont om målgörare i Djurgårdens lag. Man får börja kolla handboll för att få se DIF-kassar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Pedersen är redan en favorit hos mig!
DIF Fotboll
Piss match.. Även fast dom spelar bra i första spelar det ingen roll om man inte kan göra mål. Ett mål på tre matcher är inte ok. Att dra på sig utvisningen igen känns ju också sådär..
Dock så är det 2 mål på tre matcher, men det är ju fortfarande inte godkänt.luncano skrev:Piss match.. Även fast dom spelar bra i första spelar det ingen roll om man inte kan göra mål. Ett mål på tre matcher är inte ok. Att dra på sig utvisningen igen känns ju också sådär..
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Han är hänsynslös i sina uppoffringar, skönt att se.Kentta skrev:Pedersen är redan en favorit hos mig!
Nu missade jag stora delar av matchen men tycker det var en skaplig match. Tråkigt utan mål dock!
- reservjesus
Pedersen är en riktigt bra, bra jävla värvning.
clowns to the left of me, jokers to the right
DIF Fotboll
Ja, 2 mål givetvis. Synd att man inte försöker trycka på mer för 3 p trots 10 man. De hade trots allt ett stort spelövertag fram till utvisningen. Givetvis är det lättare sagt än gjort, men kändes som att spelarna hellre försvarade sin poäng.Kentta skrev:Dock så är det 2 mål på tre matcher, men det är ju fortfarande inte godkänt.luncano skrev:Piss match.. Även fast dom spelar bra i första spelar det ingen roll om man inte kan göra mål. Ett mål på tre matcher är inte ok. Att dra på sig utvisningen igen känns ju också sådär..