Biljettråden
Re: Biljettråden
Fan vad kul med elitserien!
Kommer kännas lite mer avslappnat då inte varje match är vinna eller försvinn som det nu varit i två år.
Hoppas alla fortsätter köpa säsongskort och många medgångare tillkommer! Redan förlängt mitt. Lättaste beslutet i mitt liv!
Ska vara fullt varje match!!!
Tänk på att köp med slutspel. Vilken plats vi än kommer på så kommer vi få spela vidare. Kan vara värt ynka 300 kr.
Kommer kännas lite mer avslappnat då inte varje match är vinna eller försvinn som det nu varit i två år.
Hoppas alla fortsätter köpa säsongskort och många medgångare tillkommer! Redan förlängt mitt. Lättaste beslutet i mitt liv!
Ska vara fullt varje match!!!
Tänk på att köp med slutspel. Vilken plats vi än kommer på så kommer vi få spela vidare. Kan vara värt ynka 300 kr.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan också, studenterbjudandet från förra året är inte kvar på Klackkortet. Får se om jag har råd att skaffa säsongsplåt till nästa år 

Håller med, det dubbla jämfört med förra året är lite saftigt som student... Men man får väl leva på nudlar ett tag...Skidlöparn skrev:Fan också, studenterbjudandet från förra året är inte kvar på Klackkortet. Får se om jag har råd att skaffa säsongsplåt till nästa år
1500 inkl. slutspel för studenter hade varit rimligt i mina ögon.
Har för mig att man kan köra avbetalning även fast det kanske inte är så kul. Men värt om det inte blir nåt alls annars. 2000 är fan sjukt billigt för ca 30 matcher.skinza skrev:Håller med, det dubbla jämfört med förra året är lite saftigt som student... Men man får väl leva på nudlar ett tag...Skidlöparn skrev:Fan också, studenterbjudandet från förra året är inte kvar på Klackkortet. Får se om jag har råd att skaffa säsongsplåt till nästa år
1500 inkl. slutspel för studenter hade varit rimligt i mina ögon.
Ber om fullaste uppmärksamhet. Jag är sjukt sugen på på att dra iväg och se Rangers mot Kings i match 3 i Madison Square Garden, och har just lyckats hålla två platser precis bakom Rangers bås. Söker alltså en potentiell reskompis snabbt, för att jag vet inte hur länge jag kan vänta med att boka plåtarna innan dom säljs till någon annan.
Biljettpriset är inget att oroa sig för heller, 12.000 dollar per biljett får ses som ett kap. Så är du intresserad, hör av dig snabbt!
Let's go Rangers!
Biljettpriset är inget att oroa sig för heller, 12.000 dollar per biljett får ses som ett kap. Så är du intresserad, hör av dig snabbt!
Let's go Rangers!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Come again?Salas skrev:Ber om fullaste uppmärksamhet. Jag är sjukt sugen på på att dra iväg och se Rangers mot Kings i match 3 i Madison Square Garden, och har just lyckats hålla två platser precis bakom Rangers bås. Söker alltså en potentiell reskompis snabbt, för att jag vet inte hur länge jag kan vänta med att boka plåtarna innan dom säljs till någon annan.
Let's go Rangers!
Expert.
SirDIFalot skrev:Come again?

Intresserad?
- SirDIFalot
-
Haha Salas du är rolig duSalas skrev:Ber om fullaste uppmärksamhet. Jag är sjukt sugen på på att dra iväg och se Rangers mot Kings i match 3 i Madison Square Garden, och har just lyckats hålla två platser precis bakom Rangers bås. Söker alltså en potentiell reskompis snabbt, för att jag vet inte hur länge jag kan vänta med att boka plåtarna innan dom säljs till någon annan.
Let's go Rangers!

ca 84000 för EN hockeymatch?
Då får du väl bjussa om du vill ha en resekompis

Du verkar ju vara gjord av deg isf

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Haha, nej då. Hade varit kul att se matchen förvisso, men jag sitter bara och garvar framför datorskärmen över de fullkomligt absurda priserna. Det är rätt fascinerande om Madison Square Garden blir slutsålt.SirDIFalot skrev:Haha, trodde du var seriös och bara hade skrivit fel belopp först.
Vad sägs om tredje etage i kurvan, 2700 dollar?
Eller 7200 dollar för rad 3 på kortsidan?
Eller varför inte 8400 dollar för rad 1 på långsidan?
Jag sitter och funderar över hur dom två personerna som köper plåtarna på rad 1 för 12.000 dollar ser ut. Förväntar mig något i denna stil.

Och just när jag trodde att det inte kunde bli värre, så tar jag mig för pannan på nytt... För det kunde det.

Stör mig faktiskt som fan på den här "svenska" mentaliteten. Alla är så sjukt snåla. Som att det skulle vara något problem att lägga undan 12.000 dollar för en match? Alla bara sitter och håller på sina pengar idag. Vad är dina pengar om du inte använder dom? Bara en siffra på din bank. Så lev livet, annars kommer du ligga där på dödsbädden och se tillbaka på ditt liv och ångra allt som du inte gjorde när du hade chansen.medu82 skrev:Då får du väl bjussa om du vill ha en resekompis
Tänk på att det kanske dröjer 20 år innan Rangers spelar final igen! Vem vet, du kanske inte ens lever då?

Vem bryr sig om Rangers? Ingen Kronwall, ingen Krüger som spelar där inteSalas skrev:Stör mig faktiskt som fan på den här "svenska" mentaliteten. Alla är så sjukt snåla. Som att det skulle vara något problem att lägga undan 12.000 dollar för en match? Alla bara sitter och håller på sina pengar idag. Vad är dina pengar om du inte använder dom? Bara en siffra på din bank. Så lev livet, annars kommer du ligga där på dödsbädden och se tillbaka på ditt liv och ångra allt som du inte gjorde när du hade chansen.medu82 skrev:Då får du väl bjussa om du vill ha en resekompis
Tänk på att det kanske dröjer 20 år innan Rangers spelar final igen! Vem vet, du kanske inte ens lever då?

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Nu vet jag inte om du skojar Salas, även om jag kan se en viss nyans av ironi i ditt inlägg, men 12.000 dollar är ju förfan 80.000 kr med dagens valuta. Då har vi inte ens nämnt resepengar och boende, jag skulle gärna se Rangers live men det är sjukt mycket pengar.Salas skrev:Stör mig faktiskt som fan på den här "svenska" mentaliteten. Alla är så sjukt snåla. Som att det skulle vara något problem att lägga undan 12.000 dollar för en match? Alla bara sitter och håller på sina pengar idag. Vad är dina pengar om du inte använder dom? Bara en siffra på din bank. Så lev livet, annars kommer du ligga där på dödsbädden och se tillbaka på ditt liv och ångra allt som du inte gjorde när du hade chansen.medu82 skrev:Då får du väl bjussa om du vill ha en resekompis
-
Men fan vad najs! Vi åker över några stycken, tar med pyro och visar jänkarna hur man supportar på riktigt!
-
Så man är snål för att man inte kan lägga 12.000 DOLLAR på en jävla hockeymatch?Salas skrev:Stör mig faktiskt som fan på den här "svenska" mentaliteten. Alla är så sjukt snåla. Som att det skulle vara något problem att lägga undan 12.000 dollar för en match? Alla bara sitter och håller på sina pengar idag. Vad är dina pengar om du inte använder dom? Bara en siffra på din bank. Så lev livet, annars kommer du ligga där på dödsbädden och se tillbaka på ditt liv och ångra allt som du inte gjorde när du hade chansen.medu82 skrev:Då får du väl bjussa om du vill ha en resekompis
Alla är inte födda med guldskeden i munnen...
Eller så är du bara jävligt ironisk... Svårt o urskilja i textform enbart.
O tbh vafan ska jag bry mig om att rangers är i final förutom att Henke lirar där?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman