Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Var gjorde JJ det uttalandet?
Om vi värvat John Klingberg, hade jag givit upp helt. Det är exakt vad vi inte behöver. En klen, slarvig, nonchalant spelare som lirar mycket på chans.SirDIFalot skrev:Jag måste dock säga att John Klingberg är den sista lösningen jag skulle vilja se... Är det något vi verkligen inte behöver är det backar som är klena i egen zon och Kyle och Honken är rena rama Ragnarsson i jämförelse med Klingberg. Skulle verkligen bli en ny Mäklar-favoritJim Morrison skrev:Spelare som anslutit till Elitserielag sedan JJs uttalande om att det inte finns någon spelare på marknaden;
Patrick Yetman
John Klingberg
Och detta uttalande var för två dagar sedan
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hade vi legat bättre till i tabellen på säker mark hade jag kunnat se Klingberg som en långsiktig investering då han helt klart har potential att bli en bra Power Play-back. Men i dagsläget? Aldrig.Mäklaren skrev:Om vi värvat John Klingberg, hade jag givit upp helt. Det är exakt vad vi inte behöver. En klen, slarvig, nonchalant spelare som lirar mycket på chans.SirDIFalot skrev:Jag måste dock säga att John Klingberg är den sista lösningen jag skulle vilja se... Är det något vi verkligen inte behöver är det backar som är klena i egen zon och Kyle och Honken är rena rama Ragnarsson i jämförelse med Klingberg. Skulle verkligen bli en ny Mäklar-favoritJim Morrison skrev:Spelare som anslutit till Elitserielag sedan JJs uttalande om att det inte finns någon spelare på marknaden;
Patrick Yetman
John Klingberg
Och detta uttalande var för två dagar sedan
Expert.
Så. D Petrasek till HV. Har för mig att han sagt "blir det Sverige igen så blir det HV igen." Oavsett vad så blir HV starkare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Får bara mer och mer ångest ju mer alla lag förstärker. Helt sjukt att vi inte förstärkt nånting utifrån under hela säsongen. Just nu skiter jag fullständigt i vem vi skulle kunna ta in. Någon måste in. Rör om i grytan innan den fryser!Magnutz skrev:Så. D Petrasek till HV. Har för mig att han sagt "blir det Sverige igen så blir det HV igen." Oavsett vad så blir HV starkare.
En polare påstod att han läst på AB att Djurgården värvar från Florida Panthers. Hittar fan inte artikeln så antingen såg han i syne eller så har AB tagit bort artikeln.
Nog ingen risk vi värvar en NHL spelare... Om det inte är så att personen är en avdankad nhl spelare som just nu lirar i ssk.
Nog ingen risk vi värvar en NHL spelare... Om det inte är så att personen är en avdankad nhl spelare som just nu lirar i ssk.
There is no I in TEAM!!!!
Det kan inte vart artikeln då det stog "DIF värvar från Rangers" sen när man klicka va det en 16 årig anfallare till fotbollen som kom från Glascow RangersBigge skrev:En polare påstod att han läst på AB att Djurgården värvar från Florida Panthers. Hittar fan inte artikeln så antingen såg han i syne eller så har AB tagit bort artikeln.
- Lee Harvey Oswald
Stocky skrev:Det kan inte vart artikeln då det stog "DIF värvar från Rangers" sen när man klicka va det en 16 årig anfallare till fotbollen som kom från Glascow RangersBigge skrev:En polare påstod att han läst på AB att Djurgården värvar från Florida Panthers. Hittar fan inte artikeln så antingen såg han i syne eller så har AB tagit bort artikeln.
Haha, fick själv hicka när jag såg den rubriken...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men för helvete...Stocky skrev:Det kan inte vart artikeln då det stog "DIF värvar från Rangers" sen när man klicka va det en 16 årig anfallare till fotbollen som kom från Glascow RangersBigge skrev:En polare påstod att han läst på AB att Djurgården värvar från Florida Panthers. Hittar fan inte artikeln så antingen såg han i syne eller så har AB tagit bort artikeln.
Avdelning Vrida om kniven.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja

Jag gick på samma mina häromveckan när det stod någon annan spännande rubrik som man trodde hade med Djurgården Hockey att göra....
- Jim Morrison
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... arka-timra
Även Timrå aktuella för att värva nu. Låter inte det som en back vi skulle behöva? En defensiv, tuff, jätte från KHL. Men aja.
Även Timrå aktuella för att värva nu. Låter inte det som en back vi skulle behöva? En defensiv, tuff, jätte från KHL. Men aja.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo kan mycket väl varit det idiotfan läste. Fan jag som fick såna förhoppningar när han sa det.Stocky skrev:Det kan inte vart artikeln då det stog "DIF värvar från Rangers" sen när man klicka va det en 16 årig anfallare till fotbollen som kom från Glascow RangersBigge skrev:En polare påstod att han läst på AB att Djurgården värvar från Florida Panthers. Hittar fan inte artikeln så antingen såg han i syne eller så har AB tagit bort artikeln.
Men förstod nog innerst inne att det måste varit fel..
There is no I in TEAM!!!!
Greger Hanson lämnar SSK. Ser gärna att vi signar honom. en "gammal" djurgårdare som inte kostar mycket och har kvalitéer som poänggörare. Det är definitivt inte värvningen med stort V, men vi är i desperat behov av spelare som kan hantera pucken, och konkurrens om platserna behövs! Greger kan dessutom vara en framtidsman!!
-
rikkard skrev:Greger Hanson lämnar SSK. Ser gärna att vi signar honom. en "gammal" djurgårdare som inte kostar mycket och har kvalitéer som poänggörare. Det är definitivt inte värvningen med stort V, men vi är i desperat behov av spelare som kan hantera pucken, och konkurrens om platserna behövs! Greger kan dessutom vara en framtidsman!!
Lägg ner Järlan, alla vet att det är du.
Förövrigt så hoppas jag att din post var ett stort skämt.
Vad föreslår du? Wayne Gretzky? Eller det kanske du är för ung för att veta vem det ärHarold Camping skrev:rikkard skrev:Greger Hanson lämnar SSK. Ser gärna att vi signar honom. en "gammal" djurgårdare som inte kostar mycket och har kvalitéer som poänggörare. Det är definitivt inte värvningen med stort V, men vi är i desperat behov av spelare som kan hantera pucken, och konkurrens om platserna behövs! Greger kan dessutom vara en framtidsman!!
Lägg ner Järlan, alla vet att det är du.
Förövrigt så hoppas jag att din post var ett stort skämt.