Luktar Brynäs för Larsson.
Silly Season 2026/27
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Örebro har med nämnts. En nykomling kommer med lasta, ( ser vad Hellberg betydde för oss ).
Silly Season 2026/27
Varför gjorde man sig av med Lucas Stockselius. Han känns nästan bättre än sin bror.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2026/27
Hade varit fint i teorin. Men på tok för dyrt och jag tror inte att någon av herrarna är sugen på att sitta på bänken 30-35 matcher
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Silly Season 2026/27
Örebro lär betala mycket för honom men man undrar ju om han verkligen vill utsätta sig för att riskera att spela kval igen.Osten östlund skrev: ↑2026-03-25 09:23:19Örebro har med nämnts. En nykomling kommer med lasta, ( ser vad Hellberg betydde för oss ).
- Lee Harvey Oswald
Silly Season 2026/27
Vet inte.
Har kanske inte sett tillräckligt mycket av Leksand under 52 omgånger, men i Play out gjorde han en rätt så slät figur.
Klassisk import-spelar-aura runt honom.
Åkte runt och var bekväm med att -Jaja, åker vi ur har jag ändå andra planer
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Människor växer upp och de flesta mognar!dr111DIF skrev: ↑2026-03-25 09:10:57Mina minnen av Gunler i SHL och jvm är en spelare som tror han är ovechkin och skjuter på allt men inte gör det så bra. Verkar ju inte ha lossnat i målproduktionen för honom sedan dess heller.Praljak skrev: ↑2026-03-25 06:59:05Vad jag har för mig då hade Gunler dålig attityd både i Luleå och Brynäs och gjorde sig ovän med flera st, för mig känns det som en dålig värvning där det kommer bli stökigt i truppenNypovich skrev: ↑2026-03-23 20:10:45Din och min nya tråd där vi slår ölglasen samman och håller med varandra?Knickedick skrev: ↑2026-03-23 20:09:18 Kul med Gunler! En Winge med lite storlek som kan skjuta pucken förbi målvakten!
Dessutom tror jag kulturen vi bygger i det här laget kan hjälpa Gunler att finna rätt väg.
Där kommer Wikegård och Krüger se till att han vet vad som förväntas av honom varje dag.
Gunler kommer skapa många skott från high-danger-scoring-area, ja! Och det ser jag som något vi saknat i år. Någon som själv kan ta sig till avslut.
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Nä inte ett duggwardo skrev: ↑2026-03-25 10:01:32Örebro lär betala mycket för honom men man undrar ju om han verkligen vill utsätta sig för att riskera att spela kval igen.Osten östlund skrev: ↑2026-03-25 09:23:19Örebro har med nämnts. En nykomling kommer med lasta, ( ser vad Hellberg betydde för oss ).
Silly Season 2026/27
Holm klar 2 år
Silly Season 2026/27
Hudon - Björck - NY
Snively - Vejdemo - NY
Blomgren - Josefsson - Gunler
Emilio- Salsten - Grewe/Stockselius
Skulle kännas fint med minst en rejäl klassvärvning på RW.
Snively - Vejdemo - NY
Blomgren - Josefsson - Gunler
Emilio- Salsten - Grewe/Stockselius
Skulle kännas fint med minst en rejäl klassvärvning på RW.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2026/27
Är Viggo tillräckligt bra tekare för att vara 1:a center ifrån start kommande säsong? Tappar vi Kruger (kroppen hans måste vara sliten och inte första säsongen som vi mer eller mindre tappar honom helt i slutet av säsongen) så måste vi ha in en till riktig klass-center utöver Vejdemo om han nu är klar. Annars går vi ju bara på fyra.
Helt klart att Viggo var den bästa vi hade sedan efter JVM och när Kryckan och JJ haft frånvaro. Självklart att han kan/kommer göra ytterligare framsteg men kan ju bli det klassiska 2:a året när det blir mer fokus från motståndare och att det matchas hårdare för att ha rätt folk "som punktar" när Viggo spelar.
Helt klart att Viggo var den bästa vi hade sedan efter JVM och när Kryckan och JJ haft frånvaro. Självklart att han kan/kommer göra ytterligare framsteg men kan ju bli det klassiska 2:a året när det blir mer fokus från motståndare och att det matchas hårdare för att ha rätt folk "som punktar" när Viggo spelar.
-Det är ingen slump!