Jag misstänker att de där försäkringarna som Lockout-spelarna har är ganska restriktiva mot att få spela halvskadad. Förvärras skadan nu under en matchsituation får han kanske inte ett öre.litto skrev:Alltså, Murray måste vara skadad på RIKTIGT typ brutet ben osv. Han har ju lirat skadad många gånger...
Ett exempel;
http://www.expressen.se/sport/doug-murr ... ad-tejpad/
Skadetråden
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Re: Skadetråden
Han har väl en axelskada. Och var rätt skadedrabbad under förra säsongen.litto skrev:Alltså, Murray måste vara skadad på RIKTIGT typ brutet ben osv. Han har ju lirat skadad många gånger...
Ett exempel;
http://www.expressen.se/sport/doug-murr ... ad-tejpad/
Expert.
Hade ju varit intressant att höra något om alla våra skadade spelare. Helt jävla otroligt att Djurgården lägger locket på när vi fans är trogna i ur och skur. Förtjänar inte vi att få veta, förtjänar vi inte att få ha koll, och veta vad vi har att vänta oss? Jag orkar inte med tystnaden längre, jag vill veta när Timmy, Murray och Linkan är tillbaka. Det är inga dussinlirare precis.
- SirDIFalot
Tomas Ros ?@Rosenrasande
@LundqvistDIF alla med i dag. Ingen har grön väst, dvs alla får köra full kontakt.
@LundqvistDIF alla med i dag. Ingen har grön väst, dvs alla får köra full kontakt.
Expert.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Murray håller väl på med förhandligar med NHL?
- SirDIFalot
Nej, vem är det som hittar på sånt? Varför skulle han få dra och inte vara med på matcher i flera veckor?zetterberg_88 skrev:Murray håller väl på med förhandligar med NHL?
Expert.
Salas skrev:Hade ju varit intressant att höra något om alla våra skadade spelare. Helt jävla otroligt att Djurgården lägger locket på när vi fans är trogna i ur och skur. Förtjänar inte vi att få veta, förtjänar vi inte att få ha koll, och veta vad vi har att vänta oss? Jag orkar inte med tystnaden längre, jag vill veta när Timmy, Murray och Linkan är tillbaka. Det är inga dussinlirare precis.
Jag skulle inte bli förvånad om man väntat med "Challe manövern" tills dom var spelklara för att verkligen få en nytändning i dubbel bemärkelse.
Tror alla lirar på söndag, göm er leksingar...
Skadetråden
Jag vill tro att det du säger är sant, mest för att det skulle bevisa att det trots allt finns lite rävlist i vår styrelse.Shike skrev:Salas skrev:Hade ju varit intressant att höra något om alla våra skadade spelare. Helt jävla otroligt att Djurgården lägger locket på när vi fans är trogna i ur och skur. Förtjänar inte vi att få veta, förtjänar vi inte att få ha koll, och veta vad vi har att vänta oss? Jag orkar inte med tystnaden längre, jag vill veta när Timmy, Murray och Linkan är tillbaka. Det är inga dussinlirare precis.
Jag skulle inte bli förvånad om man väntat med "Challe manövern" tills dom var spelklara för att verkligen få en nytändning i dubbel bemärkelse.
Tror alla lirar på söndag, göm er leksingar...
- SirDIFalot
Fullt frisk. Men anses väl inte platsa just nu.Bamsefar skrev:Någon som vet status på Arnesson?
Expert.
Fair enough! Dock en aning förvånande med tanke på att han varit OK jämfört med många andra. Hur som helst, ett vinnande koncept ska ju inte ändras...SirDIFalot skrev:Fullt frisk. Men anses väl inte platsa just nu.Bamsefar skrev:Någon som vet status på Arnesson?

Kommer Linkan till spel ikväll? Fimpen?
- SirDIFalot
"Siktar på spel mot Karlskrona" stod det i senaste laguppställningsartikeln tror jag.Axel_K skrev:Kommer Linkan till spel ikväll? Fimpen?
Expert.
Hoppas vi kör på med samma lag som de senaste två matcherna. Ser dock gärna att Arnesson får ta en plats också!SirDIFalot skrev:"Siktar på spel mot Karlskrona" stod det i senaste laguppställningsartikeln tror jag.Axel_K skrev:Kommer Linkan till spel ikväll? Fimpen?
- SirDIFalot
Erik Ryman ?@ErikRyman
Linus Arnesson spelar j20 i hela helgen @NiklasJihde #inteskadadigen
Tomas Ros ?@Rosenrasande
@ErikRyman @niklasjihde sjukt att han inte får istid i AS.
--
Måste hålla med Ros här.
Linus Arnesson spelar j20 i hela helgen @NiklasJihde #inteskadadigen
Tomas Ros ?@Rosenrasande
@ErikRyman @niklasjihde sjukt att han inte får istid i AS.
--
Måste hålla med Ros här.
Expert.