DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Nummer19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Nummer19 »

Åke Unger, vilket jävla stolpskott!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Fan vad han fladdrar runt med korten, tråkigt att se.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Så jävla pissigt att vi ger bort två mål och genom det förlorar. Inte bra. Dock bra spel under 94 minuter, tycker jag. Blir intressant när Keene kommer tillbaka, var lite stirrigt och tveksamt framåt stundtals. Men det här kan vi bygga på!
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Kentta skrev:Så jävla pissigt att vi ger bort två mål och genom det förlorar. Inte bra. Dock bra spel under 94 minuter, tycker jag. Blir intressant när Keene kommer tillbaka, var lite stirrigt och tveksamt framåt stundtals. Men det här kan vi bygga på!
Håller helt med, elfsborg ska ju tillhöra toppen, och spelar DIF som de gjorde idag kan vi plocka många poäng.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
Cendun

Inlägg av Cendun »

Tycker det känns rätt bra ändå, lite för mycket slarv och dåliga avslut men vi hade sjukt mycket lägen. Litar mer på detta lag än förra säsongens. Dock tycker jag att Jensen verkar vara lite ostabil
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Någon som var på plats som kan förklara varför stämningen var lite avslagen? Jag klagar inte utan är bara nyfiken.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jensen alltså nya Dembo.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Bjurre skrev:Jensen alltså nya Dembo.
Fick tyvärr sånna vibbar idag. Hade det på känn innan matchen.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Raus skrev:Någon som var på plats som kan förklara varför stämningen var lite avslagen? Jag klagar inte utan är bara nyfiken.
Resultatet i Leksand spelade nog in i det ska du se.
Mash

Inlägg av Mash »

Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen :)
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Mash skrev:Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen :)
Även dom där jävla stolpskotten fanns här med.

Nån mer än jag så tycker Pedersen ser ut som Sölvi Ottesen?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Jepe

DIF Fotboll

Inlägg av Jepe »

Mash skrev:Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen :)
Tänkte precis samma sak när jag såg
matchen. Svårt att göra det där sista i anfallen och läckte rätt enkelt bakåt. Hoppas verkligen det blir bättre, MP tror jag ändå är en coach som vågar göra förändringar. Sjölund var inte allt för het tyckte precis som föregående säsonger att spelet stannas upp när han får bollen.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Bra match men det är ju förjävligt att ens lag inte kan göra mål i någon av sporterna.

Jag säger som vanligt: Kasper är ganska bra men han är ändå typ mest överskattad i Sverige. Ibland kan han ju inte ens slå en tvåmeterspassning trots att folk lyfter fram honom som om han vore Xavi.

Är det för att han är en sådan go person vid sidan av? Nåja, hoppas han blommar ut ordentligt under året.
Berra

Inlägg av Berra »

Cendun skrev:Tycker det känns rätt bra ändå, lite för mycket slarv och dåliga avslut men vi hade sjukt mycket lägen. Litar mer på detta lag än förra säsongens. Dock tycker jag att Jensen verkar vara lite ostabil
Inte för att jinxa något. Men mycket slarv och dåliga avslut trots att vi hade lägen....Det låter som en nyligen degraderad hockeyförening vi alla trots allt älskar....
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Mash

Inlägg av Mash »

Publikvideo från Borås. Tusen röster mer på Stadion i klacken. Premiären blir slutspelsklass :mrgreen:
Skriv svar