DIF Fotboll
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Åke Unger, vilket jävla stolpskott!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Fan vad han fladdrar runt med korten, tråkigt att se.
Så jävla pissigt att vi ger bort två mål och genom det förlorar. Inte bra. Dock bra spel under 94 minuter, tycker jag. Blir intressant när Keene kommer tillbaka, var lite stirrigt och tveksamt framåt stundtals. Men det här kan vi bygga på!
- reservjesus
Håller helt med, elfsborg ska ju tillhöra toppen, och spelar DIF som de gjorde idag kan vi plocka många poäng.Kentta skrev:Så jävla pissigt att vi ger bort två mål och genom det förlorar. Inte bra. Dock bra spel under 94 minuter, tycker jag. Blir intressant när Keene kommer tillbaka, var lite stirrigt och tveksamt framåt stundtals. Men det här kan vi bygga på!
clowns to the left of me, jokers to the right
Tycker det känns rätt bra ändå, lite för mycket slarv och dåliga avslut men vi hade sjukt mycket lägen. Litar mer på detta lag än förra säsongens. Dock tycker jag att Jensen verkar vara lite ostabil
Någon som var på plats som kan förklara varför stämningen var lite avslagen? Jag klagar inte utan är bara nyfiken.
Losing all hope was freedom.
Jensen alltså nya Dembo.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Fick tyvärr sånna vibbar idag. Hade det på känn innan matchen.Bjurre skrev:Jensen alltså nya Dembo.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Resultatet i Leksand spelade nog in i det ska du se.Raus skrev:Någon som var på plats som kan förklara varför stämningen var lite avslagen? Jag klagar inte utan är bara nyfiken.
Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen 

Även dom där jävla stolpskotten fanns här med.Mash skrev:Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen
Nån mer än jag så tycker Pedersen ser ut som Sölvi Ottesen?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
DIF Fotboll
Tänkte precis samma sak när jag sågMash skrev:Såg ut som Djurgårdens IF hockey, dominerar matchen men målchanserna utnyttjas inte. Tråkigt att se men väl genomförd match. Lite skärpa i avsluten så går detta vägen
matchen. Svårt att göra det där sista i anfallen och läckte rätt enkelt bakåt. Hoppas verkligen det blir bättre, MP tror jag ändå är en coach som vågar göra förändringar. Sjölund var inte allt för het tyckte precis som föregående säsonger att spelet stannas upp när han får bollen.
2014-04-07, vad hände?
- SkönaDjurgårn
Bra match men det är ju förjävligt att ens lag inte kan göra mål i någon av sporterna.
Jag säger som vanligt: Kasper är ganska bra men han är ändå typ mest överskattad i Sverige. Ibland kan han ju inte ens slå en tvåmeterspassning trots att folk lyfter fram honom som om han vore Xavi.
Är det för att han är en sådan go person vid sidan av? Nåja, hoppas han blommar ut ordentligt under året.
Jag säger som vanligt: Kasper är ganska bra men han är ändå typ mest överskattad i Sverige. Ibland kan han ju inte ens slå en tvåmeterspassning trots att folk lyfter fram honom som om han vore Xavi.
Är det för att han är en sådan go person vid sidan av? Nåja, hoppas han blommar ut ordentligt under året.
Inte för att jinxa något. Men mycket slarv och dåliga avslut trots att vi hade lägen....Det låter som en nyligen degraderad hockeyförening vi alla trots allt älskar....Cendun skrev:Tycker det känns rätt bra ändå, lite för mycket slarv och dåliga avslut men vi hade sjukt mycket lägen. Litar mer på detta lag än förra säsongens. Dock tycker jag att Jensen verkar vara lite ostabil
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Publikvideo från Borås. Tusen röster mer på Stadion i klacken. Premiären blir slutspelsklass