Nummer19 skrev:Imorgon drar det äntligen igång! Ellos-Djurgårdens IF! Har en känsla av att det här året kommer att bli riktigt bra, det bästa året på flera år. Tror enormt mycket på MP:s lagbygge.
Tror att vi kommer komma på placering mellan 5-8. Då har vi, enligt mig, gjort en jävligt stark säsong. Mycket beror på hur länge vi får behålla våra finnar, och då tänker jag främst på Kasper och Toivio. Samt om Santos tar med sig sin målform från försäsongen till Allsvenskan. OCH (!)om Kasper Jensen håller måttet i Allsvenskan. (Är livrädd för att han kommer bli en flopp...)
Sedan ska vi förstås ta två vinster mot solna ochså, men det är ju givet.
Morgondagens match vinner vi med 1-2. Målskyttar: Santos och Hämäläinen
Längtar son fan nu, kommer bli en superresa ruggigt intressant att se santos och jänkaren lira!
CoinInserted with my Sensation Z710e via Tapatalk 2
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Nummer19 skrev:Imorgon drar det äntligen igång! Ellos-Djurgårdens IF! Har en känsla av att det här året kommer att bli riktigt bra, det bästa året på flera år. Tror enormt mycket på MP:s lagbygge.
Tror att vi kommer komma på placering mellan 5-8. Då har vi, enligt mig, gjort en jävligt stark säsong. Mycket beror på hur länge vi får behålla våra finnar, och då tänker jag främst på Kasper och Toivio. Samt om Santos tar med sig sin målform från försäsongen till Allsvenskan. OCH (!)om Kasper Jensen håller måttet i Allsvenskan. (Är livrädd för att han kommer bli en flopp...)
Sedan ska vi förstås ta två vinster mot solna ochså, men det är ju givet.
Morgondagens match vinner vi med 1-2. Målskyttar: Santos och Hämäläinen
Längtar son fan nu, kommer bli en superresa ruggigt intressant att se santos och jänkaren lira!
CoinInserted with my Sensation Z710e via Tapatalk 2
Span är tyvärr skadad och åker inte med till Borås, tyvärr!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Passar på att önska fotbollskillarna en bra säsong. Jag är inte särskilt intresserad av fotboll men vill självklart att det ska gå bra.
Brukar titta på dif.se och enligt MP och surret runt laget är det något enormt på gång.
Fattar inte riktigt ännu vad det är bara. Senaste åren har det varit stora ord och lite verkstad. Nya arenan och vi skulle väl sluta top 6 förra året enligt den tidigare stora planen.
Hoppas det går bättre nu.
Krossa Borås!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag har ett starkt förtroende för MP. Det tycks mig som att allting han gör genomsyras av professionalism. Precis motsatt vad som gäller för hockeyn, med andra ord.