Mot helt rätt lag dock.Morwin skrev:Återigen Pontus ger fbk ledningen :/
Skickat från min C6603 med Tapatalk 4
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re:
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re:
Och passade till 2-1 och var inne på 3-1 framåt... Verkar göra precis som man trodde på förhand, vara riktigt bra.Mattias_87 skrev:Mot helt rätt lag dock.Morwin skrev:Återigen Pontus ger fbk ledningen :/
- minalman
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Detta är ju en bra vink till en diskussion i en annan tråd. Nämligen att spelare med stor potential som inte fullt ut lyckas hos oss, men blommar ut för fullt när de kommer till lag med bra självförtroende (i laget) och inbyggd mental styrka (i laget). Som vi hade för 12-13 år sedan.Skidlöparn skrev:Och passade till 2-1 och var inne på 3-1 framåt... Verkar göra precis som man trodde på förhand, vara riktigt bra.Mattias_87 skrev:Mot helt rätt lag dock.Morwin skrev:Återigen Pontus ger fbk ledningen :/
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- DIF_Soldier
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Säg den glädje som varar
Det gick åt pipsvängen, han fick lämna den 27 september.
Vad har hänt med Wesslau? Sämst i hela elitserien så här långt.
-
Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
- minalman
Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Han hade väl en poängstreak hos oss på bra många matcher efter nyår någon gång?minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
Expert.
Ja gjorde inte han poäng i 10 matcher i rad eller nått sånt? Kanske minns fel...SirDIFalot skrev:Han hade väl en poängstreak hos oss på bra många matcher efter nyår någon gång?minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Re:
Ja, han måste haft ett sjukt facit sista två tredjedelarna på säsongen. I början var det ju bara tjat om att han skulle bänkas.Jepe skrev:Ja gjorde inte han poäng i 10 matcher i rad eller nått sånt? Kanske minns fel...SirDIFalot skrev:Han hade väl en poängstreak hos oss på bra många matcher efter nyår någon gång?minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
Expert.
- Andy
Han saknar DjurgårdenHusmusen skrev:Vad har hänt med Wesslau? Sämst i hela elitserien så här långt.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Det gör vi alla, någon som sett dom?Andy skrev:Han saknar DjurgårdenHusmusen skrev:Vad har hänt med Wesslau? Sämst i hela elitserien så här långt.
-
Re: Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Snarare tvärtom. Alla spelare som lämnar oss gör inte succé, men det är dessa som uppmärksammas. Åberg var grym sista tiden hos oss. Ingen skräll att han går bra i ES.minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
Passar på att flika in. Soares uttalas det verkligen "Source" som dom säger på viasat? Trodde verkligen det uttalades typ "soaares".seppuko skrev:Enligt ett par källor och debatt på twitter så ja.Staten skrev:Uttalas det verkligen "schylington" och inte "kajlington"?
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66