SHL 2015-16
Re: SHL 2015-16
Färjestad @ 3.10, taget. Finns inte en chans att vi vinner mot FBK nu när det dessutom gäller som mest. Vi kommer förlora samtidigt som Luleå gör jobbet i Växjö. Trist.
Jag minns en tid när BIK Karlskoga skulle få pröjs om de gjorde sitt samtidigt som DIF gjorde det dom skulle göra. Det slutade med att BIK Karlskoga gjorde sitt men inte DIF, och jag förväntar mig inget annat scenario nu hellerelklingo skrev:Färjestad @ 3.10, taget. Finns inte en chans att vi vinner mot FBK nu när det dessutom gäller som mest. Vi kommer förlora samtidigt som Luleå gör jobbet i Växjö. Trist.

Jag är inte arg, och inte besviken.
Var det inte Oskarshamn?Stulle skrev:Jag minns en tid när BIK Karlskoga skulle få pröjs om de gjorde sitt samtidigt som DIF gjorde det dom skulle göra. Det slutade med att BIK Karlskoga gjorde sitt men inte DIF, och jag förväntar mig inget annat scenario nu hellerelklingo skrev:Färjestad @ 3.10, taget. Finns inte en chans att vi vinner mot FBK nu när det dessutom gäller som mest. Vi kommer förlora samtidigt som Luleå gör jobbet i Växjö. Trist.
och sedan blev Örebro ett SHL-lag istället.
Avgå Jocke.
Det kanske var Oskarshamn som skulle vinna mot Karlskoga. Hur som var poängen att DIF vek ner sigB.I.B.A skrev:Var det inte Oskarshamn?Stulle skrev:Jag minns en tid när BIK Karlskoga skulle få pröjs om de gjorde sitt samtidigt som DIF gjorde det dom skulle göra. Det slutade med att BIK Karlskoga gjorde sitt men inte DIF, och jag förväntar mig inget annat scenario nu hellerelklingo skrev:Färjestad @ 3.10, taget. Finns inte en chans att vi vinner mot FBK nu när det dessutom gäller som mest. Vi kommer förlora samtidigt som Luleå gör jobbet i Växjö. Trist.
och sedan blev Örebro ett SHL-lag istället.

Jag är inte arg, och inte besviken.
Ja, det vore urtypiskt om Djurgården förlorar samtidigt som Växjö gör det.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Luleå spelar oerhört dåligt och har allt som oftast stora problem att ens komma ur egen zon. 22-14 i skott efter 2 perioder.
Allt snack om att vända blad från lules sida. Hatet är större än någonsin
Jag vänder blad dagen Forsberg får resten av livet förstört av en tackling.Glory1 skrev:Allt snack om att vända blad från lules sida. Hatet är större än någonsin
Luleå tog alltså ut målvakten vid 3-3 och sabbade vår säsong.
59:59 MODO och nu självmålet i PP + detta. Vi är dom riktiga offren
- Harmageddon
Det är ju inte så konstigt att Luleå tog ut keepern i slutet. Luleå behövde tre pinnar för att gå om Linköping i tabellen. Däremot är det jävligt surt att DIF blir drabbade
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Växjö behövde 3 för att bli 6 och hade tillslut plockat sinHarmageddon skrev:Det är ju inte så konstigt att Luleå tog ut keepern i slutet. Luleå behövde tre pinnar för att gå om Linköping i tabellen. Däremot är det jävligt surt att DIF blir drabbade
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Luleå ville VERKLIGEN ha oss i kvarten. Fy fan för Luleå. Hatet mot Luleå har nått sin topp nu. Trodde inte man kunde hata nått så mycket.
Vill se en sån här på Johan Forsberg nästa match
Haha, vilken pärla!Glory1 skrev:
Vill se en sån här på Johan Forsberg nästa match
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel