Metal Machine skrev:Vilka kommer att dyka upp på torsdagens drabbning med Slavia Prag för övrigt? Vore intressant att då passa på att få reda på vilka som döljer sig bakom nicken här på forumet.
Metal Machine skrev:Vilka kommer att dyka upp på torsdagens drabbning med Slavia Prag för övrigt? Vore intressant att då passa på att få reda på vilka som döljer sig bakom nicken här på forumet.
Självklart är man där!
Även träningen i morgon(idag?), och ET Tors, Lör, Sön
Självklart är man där!
Även träningen i morgon(idag?), och ET Tors, Lör, Sön
Jag är borta med jobbet fredag - söndag, men på torsdag dyker jag självklart upp. Härligt att se grabbarna på is idag för övrigt!
Örebroarn skrev:Är det någon som vet om man kan köpa Canal+ klubbkort i år? Vad kostar det i år isåfall?
Man har nog fimpat det konceptet och istället likt förra säsongen kör vidare på Canal+ Max. Då får du för 449:-/månaden alla sportkanaler så kan du se alla Elitseriematcher. Man sprider ut de gamla "PPV-matcherna" i deras 4 stycken Canal+ Extra kanaler samt Canal+ Hockey, och som vanligt huvudsändningarna med HD-kvalité flera gånger i veckan. http://www.canalplus.se/canalplus-max
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Aftonbladet skriver att Hannula inte blir kvar i DIF men att vart han hamnar är helt öppet.. Härligt motsägelsefullt som bara kvällspressen kan lyckas med.
Som jag förstår det betalar man månadsvis för samtliga kanaler, fast på webben.
Räknar jag rätt blir det alltså 8 månader för Large-paketet om man vill ha allt, vilket innebär att det kommer kosta runt
3 200 - 700kr dyrare än Klubbkortet - enbart pågrund av annan skit man inte vill ha. Eller fan, det verkar bli ännu dyrare...
Har skickat ett mail till Csports för att få klarhet i detta.
JohanPez skrev:Aftonbladet skriver att Hannula inte blir kvar i DIF men att vart han hamnar är helt öppet.. Härligt motsägelsefullt som bara kvällspressen kan lyckas med.
Järnkaminernas Micke Nylander diskuterade fotbollsvåldet idag i SVT.
Landshövding Per Unckel (minns ej stavningen) verkade förvånansvärt vettig och sund må jag säga.
JohanPez skrev:Järnkaminernas Micke Nylander diskuterade fotbollsvåldet idag i SVT.
Landshövding Per Unckel (minns ej stavningen) verkade förvånansvärt vettig och sund må jag säga.
Håller med. Kände för första gången lite förtroende till att det kommer gå åt rätt håll. SEF-killen verkade också vettig, men han jobbar ju också i princip för klubbarna.