Säsongen 2010/2011
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongen 2010/2011
http://www.youtube.com/watch?v=lDBmLlBbJ80
Det här hade kunnat gått riktigt illa.
Ligger Honken kvar någon minut där på isen istället för att resa sig direkt tror jag inte domaren hade nöjd sig med två minuter.
Ligger Honken kvar någon minut där på isen istället för att resa sig direkt tror jag inte domaren hade nöjd sig med två minuter.
Expert.
Ett perfekt exempel på vidrig spelare. Thörnberg är ett svin. Fatta rinte hur han tänker när han väljer att gå på för fullt på en knästående Honken. Samhall-kvalitet på det tänket.. Anmäl!SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=lDBmLlBbJ80
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Bremberg till DIF, Widing till HV.....mmmm. Tänk om det ryktet stämmer
Djurgårdens IF
Widing till Schweiz, Engqvist till DIF.DIFVästertorp skrev:Bremberg till DIF, Widing till HV.....mmmm
Det skulle vara det ultimata. Tyvärr har ju Ante för bra karaktär för att sticka efter bara en halv säsongs harvande i AHL...
-
Jag undrar hur Widing e "bakom kulisserna"? Om han e en pådrivare eller en som sänker humöret på andra? Känns som om hans självförtroende smittat av sig på flera spelare. Han kanske sitter och beklagar sig och sina 150 missade målchanser hela tiden och andra börjar tänka lika.
På nått sätt måste vi bli av med denna sjukdom snarast!!! Bort med Widing! Hoppas på Bremberg ryktet
På nått sätt måste vi bli av med denna sjukdom snarast!!! Bort med Widing! Hoppas på Bremberg ryktet
Djurgårdens IF
Vilket Brembergrykte?DIFVästertorp skrev:Jag undrar hur Widing e "bakom kulisserna"? Om han e en pådrivare eller en som sänker humöret på andra? Känns som om hans självförtroende smittat av sig på flera spelare. Han kanske sitter och beklagar sig och sina 150 missade målchanser hela tiden och andra börjar tänka lika.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Där har vi en spelare som saknas rejält. Ante.AMMC skrev:Widing till Schweiz, Engqvist till DIF.DIFVästertorp skrev:Bremberg till DIF, Widing till HV.....mmmm
Det skulle vara det ultimata. Tyvärr har ju Ante för bra karaktär för att sticka efter bara en halv säsongs harvande i AHL...
Han och Timmy är de 2 spelare som jag tycker saknas mest i årets upplaga av Djurgården.
Blue Brigade A11
mannge skrev:Där har vi en spelare som saknas rejält. Ante.AMMC skrev:Widing till Schweiz, Engqvist till DIF.DIFVästertorp skrev:Bremberg till DIF, Widing till HV.....mmmm
Han och Timmy är de 2 spelare som jag tycker saknas mest i årets upplaga av Djurgården.
Glöm inte Kyle. Ha gillade jag skarpt föra säsongen.
-
Ett rykte jag hört om en trade. Som sagt rykte men tydligen nån som man kan lita påDon66-2 skrev:Vilket Brembergrykte?DIFVästertorp skrev:Jag undrar hur Widing e "bakom kulisserna"? Om han e en pådrivare eller en som sänker humöret på andra? Känns som om hans självförtroende smittat av sig på flera spelare. Han kanske sitter och beklagar sig och sina 150 missade målchanser hela tiden och andra börjar tänka lika.
Djurgårdens IF
Exakt vad för rykte har du hört om exakt vilka spelare av exakt vilken "person man kan lita på"?DIFVästertorp skrev:Ett rykte jag hört om en trade. Som sagt rykte men tydligen nån som man kan lita påDon66-2 skrev:Vilket Brembergrykte?DIFVästertorp skrev:Jag undrar hur Widing e "bakom kulisserna"? Om han e en pådrivare eller en som sänker humöret på andra? Känns som om hans självförtroende smittat av sig på flera spelare. Han kanske sitter och beklagar sig och sina 150 missade målchanser hela tiden och andra börjar tänka lika.
Vilket Brembergrykte?[/quote]
Ett rykte jag hört om en trade. Som sagt rykte men tydligen nån som man kan lita på[/quote]
Exakt vad för rykte har du hört om exakt vilka spelare av exakt vilken "person man kan lita på"?[/quote]
Jag tror han har läst i Ros blogg där står det detta för några dagar sedan .
Men jag tror att Ros endast spekulerade i det vi alla gjort alltså ett byte mellan Widing ocg linkan
Ett rykte jag hört om en trade. Som sagt rykte men tydligen nån som man kan lita på[/quote]
Exakt vad för rykte har du hört om exakt vilka spelare av exakt vilken "person man kan lita på"?[/quote]
Jag tror han har läst i Ros blogg där står det detta för några dagar sedan .
Men jag tror att Ros endast spekulerade i det vi alla gjort alltså ett byte mellan Widing ocg linkan
DIF kommer vara nummer 1 igen
-
Nu har du makt va? När du sitter och lurar på en hemlighet.. Säg bara vad fan det handlar om?DIFVästertorp skrev:Inte från Ros blogg. Knappast så löst
Ja, och bort med Holmqvist, Ridderwall, Owuya, Krüger, Nilson, Ekman och Lassen. Alla underpresterar ju.DIFVästertorp skrev:Bort med Widing!
Jag börjar ärligt talat bli sjukt trött på såna som dig som är så jävla Widing-hatiska så att det bara blir löjligt. Är det för mycket begärt att se på matcherna? Widing har haft det tungt hittills, men han krigar hela tiden och försöker gång på gång. Han har ett jävla oflyt, och det som behövs är ett mål från hans klubba. Om det inte kommer snart så är det ett mirakel. Widing kommer att bli sjukt viktig i slutspelet och det är fan dags för många här att visa lite tålamod. Guldet delas inte ut i november/december. Widing har 3 månader på sig att hitta formen, och om han nu ändå inte skulle göra det så är det tråkigt, men det är något som vi i så fall får leva med. Widing kommer inte att sticka någonstans i år, det är givet. Han tjänar mycket pengar och trivs troligtvis i sin tillvaro i Stockholm. Ge honom mer tid, det kommer att lossna för honom.
Sedan så ska det ju tilläggas att Widing har sett väldigt het och bra ut på sistone. I de senaste matcherna har han varit riktigt bra och tagit initiativ och skapat målchanser/assisterat till mål.
Widing har skjutit 67 skott på mål och 34 utanför. Med det är han den som skjuter överlägset mest i Djurgården (annars klagar alla på att ingen skjuter). Hela Djurgården har marginalerna mot sig just nu, och när det lossnar för hela laget så kommer det även att lossna för Widing. Hade han varit osynlig och inte skjutit så hade det ju varit en sak, men så är verkligen inte fallet så jag förstår inte att så många gnäller oavbrutet. Ska ni gnälla så ska ni göra det på spelare som Holmqvist, som är totalt under isen i match efter match.
Bremberg till DIF och Widing till Hv? Nej, nej och åter nej tack!
Widing är klasser bättre och Bremberg har varit rikskass i hv samt att han inte passar in i vårt spelsätt, vilket däremot Widing gör.
Widing klasser bättre än Linkan?
Nu börjar jag tro att det har brunnit på riktigt.
Nu börjar jag tro att det har brunnit på riktigt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.