Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Ser hellre Holmgren och Wikegård
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu lämnade ju tyvärr Wikegård SVT bland annat för att slippa åka på JVM. Tyvärr.
Expert.
-
Helt off topic, men Härenstam tycker jag är kass.
Hört att Victor Muller är ledig. Vi kan behöva en trollkarl.
Vdn på Spyker? vilken trollkarl duStaten skrev:Hört att Victor Muller är ledig. Vi kan behöva en trollkarl.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Staffan Kronwall
Andreas Engqvist
Daniel Fernholm
Drömnamnen till nästa säsong. Tänkte på detta när jag såg Engqvists Tweet idag gällande att han ville ha en tidig julklapp i form av en derbyvinst. Jävlar i helvete vad jag saknar honom.
Andreas Engqvist
Daniel Fernholm
Drömnamnen till nästa säsong. Tänkte på detta när jag såg Engqvists Tweet idag gällande att han ville ha en tidig julklapp i form av en derbyvinst. Jävlar i helvete vad jag saknar honom.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Kommer han hem nästa säsong är han given som kaptenBillx skrev:Staffan Kronwall
Andreas Engqvist
Daniel Fernholm
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eh?Bjurre skrev:Kommer han hem nästa säsong är han given som kaptenBillx skrev:Staffan Kronwall
Andreas Engqvist
Daniel Fernholm
DIF!
- Jim Morrison
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -ett-break
Skönt att få på papper också. Rätt uppenbart att snibben har tappat gnistan för hockey.
Skönt att få på papper också. Rätt uppenbart att snibben har tappat gnistan för hockey.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Äh. Han går nog att övertala igen.Jim Morrison skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -ett-break
Född till sportchef.
Jim Morrison skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -ett-break
Vilka riktiga rubrikrövarsättare dom är. "Hardy säger upp sig...". Inte fan säger han upp sig, hans kontrakt går ut och jag tror att ingen part hade för avsikt att förlänga det.
Visst dom vill att vi ska klicka på artiklarna och man kan ju vinkla saker och ting men det där är ju en ren lögn.
Även föreningen vill nog ha ett nytt ansikte. Min tro är att det blir det blir en lite mer medialt vänlig inställd person eller iaf en person som kan tänka sig att fronta media oftare än vad Hardy gjort.
- BaronVonDif
Nja, snarare är det viktigast att ha en tränare som får ett dyrt lag att prestera på isen. Både Wikegård och Challe är ju exempel på media kåta tränare som gärna vill se sig själva i tv rutan och skapa rubriker men resultatet på isen har ju inte överglänst Hardy för det.crike skrev:Jim Morrison skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -ett-break
Vilka riktiga rubrikrövarsättare dom är. "Hardy säger upp sig...". Inte fan säger han upp sig, hans kontrakt går ut och jag tror att ingen part hade för avsikt att förlänga det.
Visst dom vill att vi ska klicka på artiklarna och man kan ju vinkla saker och ting men det där är ju en ren lögn.
Även föreningen vill nog ha ett nytt ansikte. Min tro är att det blir det blir en lite mer medialt vänlig inställd person eller iaf en person som kan tänka sig att fronta media oftare än vad Hardy gjort.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
- -daniel-
Det absolut viktigaste med en ny tränare borde vara vilken färg han har på sitt anteckningsblock.
Nä men allvarligt så tycker jag Hardy gör helrätt som kliver av, tycker redan det skulle ha skett inför den här säsongen (eller under pågående säsong, är väl inte för sent ännu för det om vi inte klättrar). Det absolut viktigaste måste vara att hitta en tränare som är engagerad, pushar & manar på spelarna, men som ändå har en pondus och ett gediget hockeykunnande.
Nä men allvarligt så tycker jag Hardy gör helrätt som kliver av, tycker redan det skulle ha skett inför den här säsongen (eller under pågående säsong, är väl inte för sent ännu för det om vi inte klättrar). Det absolut viktigaste måste vara att hitta en tränare som är engagerad, pushar & manar på spelarna, men som ändå har en pondus och ett gediget hockeykunnande.
-
Challe mediakåt? För att han jobbar åt viasat då eller?
(hoppas vi har olika krav för att kallas mediakåt)
Sen har Challe gjort det bra i de klubbarna han har varit i även fast truppen han haft har varit under medioker
Sen har Challe gjort det bra i de klubbarna han har varit i även fast truppen han haft har varit under medioker
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- BaronVonDif
Syftade mest på dom pinsamma trav programmen för tv 4 där han gjorde allt för att komma med i bild.Pogue Mahone skrev:Challe mediakåt? För att han jobbar åt viasat då eller?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson