crike skrev: ↑2021-12-04 07:37:30
Kan folk sluta använda uttryck som att detta är ”pinsamt” för att så många uttrycker sig.
DIF har gjort ett officiellt uttalande, inget mer och helt i enlighet med vad som bör göras.
Videll har uttalat sig, om än lite grinigt men ändå förståeligt att huvudpersonen gör det.
Barry blir intervjuad och har en sansad ton när han beskriver det från sitt håll.
Någon mer? Nej.
Fullt rimligt detta.
Nej, hela situationen är varken rimligt el. harmoniskt i mina öron/ögon. Om utredningen är “klar” då ska det inte komma fram nya saker från olika håll mellan dessa huvudpersoner.
Sen om du uppfattar det positivt…fine! Men jag tycker det bara blir värre och värre.
Jag hade uppskattat en gemensamt uttalande ist för att dem gör olika uttalanden och det framkommer om saker som splittringar inom gruppen. Om allt är bra, varför ens gå ut med sådan information. Det läggs bara på mer bränsle och frågetecken ist för att man ska fokusera på väsentliga. Hela situationen med Videll känns inte klar el. att man kommit fram till en bra lösning.
Personligen hade jag önskat att man tillsammans(Jocke/Videll) hade tillkallat en presskonferens där man pratar om situationen ist för att läsa detta i tidningen.
Det är ju inte direkt att det osar harmoni efter gårdagens ”nya” uttalanden än det var innan. Det är ju en fantastisk PR för DIF.
Igen, om du uppfattar detta bra..jippi. Men du kan inte säga hur andra ska uppfatta situationen såvida du har full insikt. Om vi andra tycker det är en shitshow, pinsamt, löjligt, etc. Hur känner alla andra som när dem öppnar tidningen idag som inte håller på DIF. En del håller säkert med dig, andra skulle nog säga att vi är en pajas förening just nu.
Jo, ungefär som Brynäs ifjol när det stormade som mest.
Vi borde lärt oss bättre och gjort det annorlunda. Tänker på Jocke situationen när han sågade alla i primetime.
Detta skulle skötts bättre men det är min åsikt. Ist tar detta fokus från den prikära situation vi ligger i just nu…tabellen. Det är det som vi ska fokusera på.
Sen att man ska hota Jocke, Videll, andra inom DIF el. familjer. Det gör mig riktigt förbannad.och fattar inte hur dessa människor tänker.
Edit. På vilket sätt är detta acceptabelt hos de som håller på med hoten? Till vilken nytta tror dessa idioter att detta ska hjälpa DIF på långsiktigt sätt? Herregud…vilka nötter