MoDos och Linköpings siffror låter låga för mig i alla fall.Mattias_87 skrev:Tror ni att Helbers siffror stämmer?
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... smakeriet/
SHL 2015-16
Re: SHL 2015-16
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag hoppas på att vi får möta brynäs i åttondelen. Tror att dom passar oss bäst av lagen under oss.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vilket lag ska man hoppas på om det nu blir play-in? Brynäs känns spontant som det enklaste motståndet, usel form just nu.
Örebro skulle tråka ihjäl oss och HV känns rätt oberäkneliga.
Örebro skulle tråka ihjäl oss och HV känns rätt oberäkneliga.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Pinsamt fokus från Cmore när slutspelet står för dörren. Istället för att göra sköna grejer med sporten och klubbarna i fokus tar de fram ekonomi och sånt är ju mycket sexigt och bra att köra för att haussa ett slutspel. Hur tänkte de nu?Kall-El skrev:MoDos och Linköpings siffror låter låga för mig i alla fall.Mattias_87 skrev:Tror ni att Helbers siffror stämmer?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Som att tex göra ett sommarspecial eller?Magnutz skrev:Pinsamt fokus från Cmore när slutspelet står för dörren. Istället för att göra sköna grejer med sporten och klubbarna i fokus tar de fram ekonomi och sånt är ju mycket sexigt och bra att köra för att haussa ett slutspel. Hur tänkte de nu?Kall-El skrev:MoDos och Linköpings siffror låter låga för mig i alla fall.Mattias_87 skrev:Tror ni att Helbers siffror stämmer?
Ja. Exakt så. Eller ha ett inslag med Sommar-Ernst. Ungefär lika bra.DRC skrev:Som att tex göra ett sommarspecial eller?Magnutz skrev:Pinsamt fokus från Cmore när slutspelet står för dörren. Istället för att göra sköna grejer med sporten och klubbarna i fokus tar de fram ekonomi och sånt är ju mycket sexigt och bra att köra för att haussa ett slutspel. Hur tänkte de nu?Kall-El skrev:MoDos och Linköpings siffror låter låga för mig i alla fall.Mattias_87 skrev:Tror ni att Helbers siffror stämmer?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Eller romarna?Magnutz skrev:Ja. Exakt så. Eller ha ett inslag med Sommar-Ernst. Ungefär lika bra.DRC skrev:Som att tex göra ett sommarspecial eller?Magnutz skrev:Pinsamt fokus från Cmore när slutspelet står för dörren. Istället för att göra sköna grejer med sporten och klubbarna i fokus tar de fram ekonomi och sånt är ju mycket sexigt och bra att köra för att haussa ett slutspel. Hur tänkte de nu?Kall-El skrev:MoDos och Linköpings siffror låter låga för mig i alla fall.Mattias_87 skrev:Tror ni att Helbers siffror stämmer?
Bara jag som gillar både ernst firar jul och sommartorp?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
- Säsongskort: Ja
Sannolikt.sensei skrev:Bara jag som gillar både ernst firar jul och sommartorp?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
En kvartsfinal mot Luleå skulle bli riktigt hett. Finns inget lag jag hellre vill skicka åt helvete för stunden 

-
- Säsongskort: Ja
Vi skulle ju bara bli förnedrade i fyra raka. Det låter ju jättekul...
Jag ä ruggigt besviken på hur laget viker ner sig på denna Norrlandsturné . Visst vi möter två bra lag men SAIK va redan klara och torskar givetvis mot Örebro idag. Inte ens tre raka torsk räckte som tändvätska för vårt lag mot dessa äckliga renar idag! Vi kommer garanterat att ryka i 2 raka matcher nu i åttondelen. Någon som seriöst tror något annat?
PS hoppas några av spelarna läser detta och tar det som ett uppvaknande! Ni spelar för DJURGÅRDEMS IF MESTA MÄSTARNA och inte Bajen där ambition är att bara delta!
God natt!
PS hoppas några av spelarna läser detta och tar det som ett uppvaknande! Ni spelar för DJURGÅRDEMS IF MESTA MÄSTARNA och inte Bajen där ambition är att bara delta!
God natt!
JAsensei skrev:Bara jag som gillar både ernst firar jul och sommartorp?
Är du en 50+ gammal kvinna så fine, annars förstår jag nada?sensei skrev:Bara jag som gillar både ernst firar jul och sommartorp?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ja då var det väl dags för mitt första inlägg här också. Jag skulle nog inte vara allt för insnöad på play-in just nu, då jag anser att vi har alla möjligheter för att knipa sista direktplatsen. Fuleå lär göra allt de kan för att vinna sin match mot Växjö då de vill säkra sin 3:e plats och vi då kniper minst 2 poäng mot Färjestad. Detta skulle dessvärre om jag förstått det rätt innebära att vi får möta Fuleå i kvarten. Vi skulle nog kunna gå längre via play-in spel