Från swehockey.nevyn skrev:Snyggt! Norell är ju tydligt viktig (jämf ex med Lidström). Gissar att Saviano har sämst mål/skott-ratio tillsammans med Sörensen.android skrev:Har Honken varit här? Annars kommer lite statistik här:
statistik
Var kommer den statistiken ifrån?
Kvalserien 2014
Re: Kvalserien 2014
Född till sportchef.
Ja det är många som gratulerat på jobbet och tyckt att det var bra att det var vi som gick upp igen.#10 skrev:När dom flesta entrade isen satte jag mig ner, det kändes tomt på nåt konstigt sätt, tror inte jag förstod vad som hänt riktigt, klart som fan att man var lyckligast i världen men svårt att ta in just då, senare på kvällen kom man på sig själv att man gick och flinade som ett barn som håller på att öppna julklappar.
Stod på Arlanda och väntade på flyget upp till Luleå då en gubbe frågade: vad är du så glad för, vaknade till ur min egen lilla värld och pekade bara med fingret på skölden jag hade på bröstet, då log han bara tillbaka:)
Gissar dock att jargongen blir som vanligt sen när det börjar närma sig premiär.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Typiskt Svensson-beteende att bli konfundersam när någon är "glad"#10 skrev:När dom flesta entrade isen satte jag mig ner, det kändes tomt på nåt konstigt sätt, tror inte jag förstod vad som hänt riktigt, klart som fan att man var lyckligast i världen men svårt att ta in just då, senare på kvällen kom man på sig själv att man gick och flinade som ett barn som håller på att öppna julklappar.
Stod på Arlanda och väntade på flyget upp till Luleå då en gubbe frågade: vad är du så glad för, vaknade till ur min egen lilla värld och pekade bara med fingret på skölden jag hade på bröstet, då log han bara tillbaka:)

Jamen visst är det så. Trodde jag inte kunde bli så glad som jag blev. Vi tar ju trots allt "bara" tillbaka vår rättmätiga plats, där vi SKA vara. Men den löjligt barnsliga glädje jag kände är absolut i nivå med ett SM-Guld. Kanske blev en extra nivå med tanke på att man bara några minuter innan tittade i sin mobil och blev hängande ovanför avgrunden när man såg Rögle göra mål efter mål. Vart precis stum, fick inte fram att ord, ville bara börja gråta. Så ruskigt nära, men ändå så långt bort på något sätt. När sen Aik vände på steken en vända till så kom glädjen tillbaka i om möjligt flerdubbel styrka. Visste inte vad jag skulle ta vägen riktigt. Ville bara krama varenda jävel på Hovet. Allt från de gapiga gnälliga fruntimren på övre stå till dem bittra sittande surgubbarna på raden ovanför.
Det sjuka är att leendet inte har släppt än. Kanske är det för att fotbollen gått på räls nu också, jag vet inte. Men kan inte fatta att HockeyAllsvenskan är över. Kan inte förstå! Blir ännu overkligare när man ser spelare som Ahnelöv som vill till Djurgården, och som på intet sätt är omöjlig att få hit. Underbart att man kan jaga spelare som man faktiskt känner igen nu äntligen...
Två säsonger har verkligen känts som en evighet... Nu börjar vi om på ny kula, mot Slutspel 2015!!
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Njuter i skuggan o ser DIF "smuts-bik" på Viasat hockey
från den 20 februari. Kommer hur jäkla konstigt det låter sakna drabbningarna med
bik denna säsong. Härlig match att se hur frustrationen byggs upp i bik-fejorna, he, he..
från den 20 februari. Kommer hur jäkla konstigt det låter sakna drabbningarna med
bik denna säsong. Härlig match att se hur frustrationen byggs upp i bik-fejorna, he, he..
- diftobbe89
Samma härDoyle skrev:Njuter i skuggan o ser DIF "smuts-bik" på Viasat hockey

Spela fult
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Faaan Sandgrens klubba upp på läktaren personifierar bik. Tur ingen fick huvudet avhugget 

Re: Sv: Kvalserien 2014
Den situationen kommer jag ihåg. Idiotäckel, sitter fan barn i publiken också.Doyle skrev:Faaan Sandgrens klubba upp på läktaren personifierar bik. Tur ingen fick huvudet avhugget