DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Men ni som aldrig har varit på Stadion... då har ni missat humlan/Östra?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Jag skrev i den andra tråden också men jag skriver här med.Bäst-i-stan skrev:Köp biljett till bortapremiären i Borås:
http://www.ticnet.se/event/IF-Elfsborg- ... er/BAR1201
Stämmer det att biljetterna är slut eller är det Elfsborg/ticnet som inte kan sköta sin skit? Börjar bli rätt desperat nu efter ett par dagar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fotboll är som sagt inte min grej.Leijon skrev:Eller varför inte hela sista säsongen?FFFHTB skrev:Ett måste är sista matchen på stadion!Leijon skrev:Bra beslut, hoppas du väljer några fler matcher, speciellt under sommaren!Mattias_87 skrev:Har aldrig någonsin varit och tittat på en fotbollsmatch faktiskt, främst för att jag hellre lägger ner pengarna på hockey. Men det känns verkligen som att en riktig djurgårdare måste besöka stadion minst en gång, och det kan nog inte bli ett bättre tillfälle än hemmapremiären.
Avskaffa tre mot tre.
Det är inte slut! Måste vara ticnet som strular.oskais skrev:Jag skrev i den andra tråden också men jag skriver här med.Bäst-i-stan skrev:Köp biljett till bortapremiären i Borås:
Stämmer det att biljetterna är slut eller är det Elfsborg/ticnet som inte kan sköta sin skit? Börjar bli rätt desperat nu efter ett par dagar.
Jag tänkte det också men har försökt frenetiskt nu i 48 timmar att försöka lösa biljett till bortastå men no cigar. Går det att lösa manuellt eller på något annat vis? Måste verkligen på den här matchen..FFFHTB skrev:Det är inte slut! Måste vara ticnet som strular.oskais skrev:Jag skrev i den andra tråden också men jag skriver här med.Bäst-i-stan skrev:Köp biljett till bortapremiären i Borås:
Då är det nog dags nu!Mattias_87 skrev:Fotboll är som sagt inte min grej.Leijon skrev:Eller varför inte hela sista säsongen?FFFHTB skrev:Ett måste är sista matchen på stadion!Leijon skrev:Bra beslut, hoppas du väljer några fler matcher, speciellt under sommaren!Mattias_87 skrev:Har aldrig någonsin varit och tittat på en fotbollsmatch faktiskt, främst för att jag hellre lägger ner pengarna på hockey. Men det känns verkligen som att en riktig djurgårdare måste besöka stadion minst en gång, och det kan nog inte bli ett bättre tillfälle än hemmapremiären.

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Jag reserverade biljetten och gick till närmaste ATG ombud. Du betalar då på plats. Allt du behöver göra är köp 1 biljett gå vidare. Där står det fyra alternativ och du trycker då på reservera istället för t ex ticnet fast och får då ett bokningsnummer som du lämnar in till kassan.oskais skrev:Jag tänkte det också men har försökt frenetiskt nu i 48 timmar att försöka lösa biljett till bortastå men no cigar. Går det att lösa manuellt eller på något annat vis? Måste verkligen på den här matchen..FFFHTB skrev:Det är inte slut! Måste vara ticnet som strular.oskais skrev:Jag skrev i den andra tråden också men jag skriver här med.Bäst-i-stan skrev:Köp biljett till bortapremiären i Borås:
EDIT: Vet nog felet! Tryck inte på bortaklack utan ståplats! Det är nämligen slutsålt på bortaklack sektionen.
Det löste sig! Elfsborg hade väl inte kommunicerat till ticnet att även sektion I tillhörde bortastå så man fick fylla i ståplats sen sektion I på egen hand. Lite ologiskt men det gick ändå.FFFHTB skrev:Jag reserverade biljetten och gick till närmaste ATG ombud. Du betalar då på plats. Allt du behöver göra är köp 1 biljett gå vidare. Där står det fyra alternativ och du trycker då på reservera istället för t ex ticnet fast och får då ett bokningsnummer som du lämnar in till kassan.
EDIT: Vet nog felet! Tryck inte på bortaklack utan ståplats! Det är nämligen slutsålt på bortaklack sektionen.
Det jag störde mig på var att ticnet-bruden i supporten på allvar satt och påstod att jag skulle köpa biljetten på dif.se. Riksmongo.
Haha jag kommer fakriskt heller inte så bra överns med ticnet brudar. Kul att det löste sig iaf så du inte hade missat premiären.oskais skrev:Det löste sig! Elfsborg hade väl inte kommunicerat till ticnet att även sektion I tillhörde bortastå så man fick fylla i ståplats sen sektion I på egen hand. Lite ologiskt men det gick ändå.FFFHTB skrev:Jag reserverade biljetten och gick till närmaste ATG ombud. Du betalar då på plats. Allt du behöver göra är köp 1 biljett gå vidare. Där står det fyra alternativ och du trycker då på reservera istället för t ex ticnet fast och får då ett bokningsnummer som du lämnar in till kassan.
Det jag störde mig på var att ticnet-bruden i supporten på allvar satt och påstod att jag skulle köpa biljetten på dif.se. Riksmongo.
Sista året - Bästa året!
Premiären nära nu, svårt att skifta fokus nu under pågående hockeysäsong men satan i gatan vad taggad jag är. Fyll Stadion!
- Lee Harvey Oswald
Kommer sakna Stadion i.......precis en sekund.
Sämre arena rent åskådarmässigt får man leta länge efter.
Risken finns väl att det inte är sista säsongen där, bygget av SA är ju försenat & lär knappast hinna bli klar tills nästa säsongsstart
Snygg strut förresten av Rajalakso igår mot Deg IF.
De senaste 2 årens frustration släpptes lös i ett & samma skott
Risken finns väl att det inte är sista säsongen där, bygget av SA är ju försenat & lär knappast hinna bli klar tills nästa säsongsstart
Snygg strut förresten av Rajalakso igår mot Deg IF.
De senaste 2 årens frustration släpptes lös i ett & samma skott

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Lee Harvey Oswald skrev:Kommer sakna Stadion i.......precis en sekund.

Nya stället ser djävligt häftigt ut. Kan bli ett Hovet för fotbollen. En fördel med Globenområdet är att det borde dyka upp en årentrunt-Pub för oss Djurgårdare där nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
WKB kanske, men det ligger så fult.minalman skrev:Lee Harvey Oswald skrev:Kommer sakna Stadion i.......precis en sekund.
Nya stället ser djävligt häftigt ut. Kan bli ett Hovet för fotbollen. En fördel med Globenområdet är att det borde dyka upp en årentrunt-Pub för oss Djurgårdare där nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Någon som har koll på hur det är med klacken förresten? Om man har säsongskort på L får man gå in på M/N då det också är klack eller hur är det? Eftersom L-N är klack så tycker jag det ska gå men man kan inte alltid vara säker. Någon som sitter på säkert svar?
- SirDIFalot
Officiellt? Nej det får man inte.Mash skrev:Någon som har koll på hur det är med klacken förresten? Om man har säsongskort på L får man gå in på M/N då det också är klack eller hur är det? Eftersom L-N är klack så tycker jag det ska gå men man kan inte alltid vara säker. Någon som sitter på säkert svar?
Inofficiellt.. Ja det kommer gå
Expert.