Men så sa du om Mackan Nilson & Linkan också, så dig lyssnar jag inte på.Mäklaren skrev:Conny vore givetvis en oerhörd förstärkning.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
- Jim Morrison
Påstår du att Mackan inte var en bra värvning?Caveman skrev:Men så sa du om Mackan Nilson & Linkan också, så dig lyssnar jag inte på.Mäklaren skrev:Conny vore givetvis en oerhörd förstärkning.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag inte var det så, att Mackan vore givetvis en oerhöd förstärkning.Jim Morrison skrev:Påstår du att Mackan inte var en bra värvning?Caveman skrev:Men så sa du om Mackan Nilson & Linkan också, så dig lyssnar jag inte på.Mäklaren skrev:Conny vore givetvis en oerhörd förstärkning.
Jag jag påstår att Mackan inte var i närhten av att komma upp i den klass som många hävdade att han hade. Han föll som vanligt igenom när matcherna började att gälla något, sedan så blev han sämre, sämre, usel, man kan inte direkt anklaga honom för att ha en vinnarskalle.
- Remy Lebeau
Saxat från MrMadhawk.
"Det har gått rykten om att Conny Strömberg är klar för Tingsryd ikväll. Har fått tips om det till min mejl.
Jag väljer dock att inte säga någonting om det av den anledningen att jag inte sitter på någon information om så är fallet eller inte.
Men Conny i TAIF-tröjan imorgon hade varit spännande."
Conny är inte någon som lyfter ett lag. Han är dessvärre likt Linkan slut.
"Det har gått rykten om att Conny Strömberg är klar för Tingsryd ikväll. Har fått tips om det till min mejl.
Jag väljer dock att inte säga någonting om det av den anledningen att jag inte sitter på någon information om så är fallet eller inte.
Men Conny i TAIF-tröjan imorgon hade varit spännande."
Conny är inte någon som lyfter ett lag. Han är dessvärre likt Linkan slut.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kul att folk säger att Conny är slut trots att han har producerat grymt mycket poäng i Hockeyallsvenskan i X-antal år nu. Samt att han i år har gjort 14 pinnar i ett skitlag som Asplöven. Med den siffran hade han varit ohotad 1:a i Djurgårdens interna poängliga.
Slut var ordet.
Slut var ordet.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Remy Lebeau
Kul att folk målar upp Conny som någon form av frälsare, likt alla gjorde med Linkan när han vart klar. Ja, han har presterat i Allsvenskan under en längre tid, men vad han gjort förr är inte relevant i sammanhanget. Åldern börjar ta ut sin rätt, och han är likt Linkan inte alla lika bra som för 2-3 år sen.Nummer19 skrev:Kul att folk säger att Conny är slut trots att han har producerat grymt mycket poäng i Hockeyallsvenskan i X-antal år nu. Samt att han i år har gjort 14 pinnar i ett skitlag som Asplöven. Med den siffran hade han varit ohotad 1:a i Djurgårdens interna poängliga.
Slut var ordet.
3 poäng mer än Otto har han gjort.
Ohotad 1:a var det..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Ålder är bara en siffra, kolla på Mark Recchi.Remy Lebeau skrev:Kul att folk målar upp Conny som någon form av frälsare, likt alla gjorde med Linkan när han vart klar. Ja, han har presterat i Allsvenskan under en längre tid, men vad han gjort förr är inte relevant i sammanhanget. Åldern börjar ta ut sin rätt, och han är likt Linkan inte alla lika bra som för 2-3 år sen.Nummer19 skrev:Kul att folk säger att Conny är slut trots att han har producerat grymt mycket poäng i Hockeyallsvenskan i X-antal år nu. Samt att han i år har gjort 14 pinnar i ett skitlag som Asplöven. Med den siffran hade han varit ohotad 1:a i Djurgårdens interna poängliga.
Slut var ordet.
- Nummer19
Okej, vi skiter i vad han har presterat förr om åren då. Men faktum kvarstår ändå att han i år har gjort 14 pinnar på 17 matcher. Helt OK va? I poängkolumnen har (bevisligen) inte åldern börjat ta ut sin rätt. Klart som fan att killen hade varit en tillgång i dagens DIF.Remy Lebeau skrev:Kul att folk målar upp Conny som någon form av frälsare, likt alla gjorde med Linkan när han vart klar. Ja, han har presterat i Allsvenskan under en längre tid, men vad han gjort förr är inte relevant i sammanhanget. Åldern börjar ta ut sin rätt, och han är likt Linkan inte alla lika bra som för 2-3 år sen.Nummer19 skrev:Kul att folk säger att Conny är slut trots att han har producerat grymt mycket poäng i Hockeyallsvenskan i X-antal år nu. Samt att han i år har gjort 14 pinnar i ett skitlag som Asplöven. Med den siffran hade han varit ohotad 1:a i Djurgårdens interna poängliga.
Slut var ordet.
Sen kanske folk dissar honom på andra plan, visst det kan jag ha förståelse för, men rent sportmässigt kan jag inte förstå mig på folk som inte vill ha honom i DIF.
EDIT: Och ja, i den takten som våra bästa spelare gör poäng skulle jag vilja säga att Conny skulle vara ohotad 1:a i DIF:s interna poängliga. Vi har trots allt bara en spelare som har tvåsiffrigt i sin poängkolumn.
Och det är Otto. Say no more.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Han har ändock gjort dubbel så mycket poäng som Linkan gjort, 14 poäng I ASPLÖVEN, som har sina fjuttiga 15 pinnar.Remy Lebeau skrev:Kul att folk målar upp Conny som någon form av frälsare, likt alla gjorde med Linkan när han vart klar. Ja, han har presterat i Allsvenskan under en längre tid, men vad han gjort förr är inte relevant i sammanhanget. Åldern börjar ta ut sin rätt, och han är likt Linkan inte alla lika bra som för 2-3 år sen.Nummer19 skrev:Kul att folk säger att Conny är slut trots att han har producerat grymt mycket poäng i Hockeyallsvenskan i X-antal år nu. Samt att han i år har gjort 14 pinnar i ett skitlag som Asplöven. Med den siffran hade han varit ohotad 1:a i Djurgårdens interna poängliga.
Slut var ordet.
Tror knappast hans ålder är något problem.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- SirDIFalot
Conny Strömberg klar för Tingsryd.
Expert.
Jepp, två månader framöver!SirDIFalot skrev:Conny Strömberg klar för Tingsryd.
Måste vara trist att hela tiden signa korttidskontrakt..
- SirDIFalot
Det verkar ju vara krav från hans sida av någon anledning. Han vill inte signa för en hel säsong.#87 skrev:Jepp, två månader framöver!SirDIFalot skrev:Conny Strömberg klar för Tingsryd.
Måste vara trist att hela tiden signa korttidskontrakt..
Expert.
Hörnqvist en månad eller Conny två månader?
- SkönaDjurgårn
Hörnqvist!Sjöwall skrev:Hörnqvist en månad eller Conny två månader?
På tal om diskussionen tidigare i tråden om Conny: löjligt vad svart-eller-vitt ni argumenterar, haha... Ni kan inte se att Conny ligger kanske mittemellan era argument? Typ en väldigt duktig hockeyspelare som ändock inte skulle dra DIF upp i toppen av tabellen på en månad? Eller nåt sånt.
- Tapout1891
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Hörnqvist Say no more.Sjöwall skrev:Hörnqvist en månad eller Conny två månader?
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico