Är verkligen piss-trött på JJ, verkar som att han satsar på AS nästa säs. Div 3 säger väll typ allt... Alla andra lag lyckas värva när dem behöver det men inte Djurgården.. DRYGT. Gillar diskussionen ang "tarmtork", Carlsson och MT.
Mäklaren skrev:Micke J säger alltså: ''Roligt för Skellefteå att få vinna med 8-1.''
Finns det inga gränser?
Jag blir faktiskt riktigt jävla förbannad när jag ser sånt. Hur i helvete kan man inte ens ställa upp på en intervju EFTER matchen för att senare gå ut och säga att det var kul för Skellefteå att vinna med 8-1??
Jävla idioter som sköter om det här laget! Dra åt HELVETE! Ni håller på att förstöra allting!!!
Skrattar in i kameran när vi torskar, tycker det är kul när vi åker på däng med 8-1, huvudtränaren säger inte ett piss efter 5-0 torsk mot ajk. Och en sportchef som inte inser efter en 8-1 torsk PLUS 4 spelare som kommer vara borta en längre tid att vi behöver förstärkningar! ALLA lag i ES har tagit in nytt folk under säsongen förutom DIF! Helt sanslöst!!!
(Mika räknar jag inte som ett nyförvärv eftersom man hade på känn att han skulle komma tillbaka till DIF)
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Micke Johansson är inte bara en inkompetent tränare, han verkar ha noll timing i sina uttalanden och vara allmänt jävla loj. Han och Hardy måste försvinna efter denna säsong(helst innan men lär inte hända)! Monten verkar vara den enda som försöker och någonstans gillar jag honom. Han har en respekt mot fans, ett kunnande plus lite hjärta för det han gör. Hamnar vi i allsvenskan måste vi göra allt vi kan för att få honom som huvudtränare. Ung, utvecklingsbar, drivande och dessutom hjärta för DIF... Till skillnad från hans pappskallar till kollegor!
Micke, du må varit skicklig på isen, men i båset är du ett jävla skämt... Måttet är rågat och det plenty!
Var var ni alla på medlemsmötet i juni? Där hade alla som är medlemmar chansen som ni gör nu att spy ut sin galla men ingenting av det som sägs nu sades då, varför tog ni inte chansen?
Stadion skrev:Var var ni alla på medlemsmötet i juni? Där hade alla som är medlemmar chansen som ni gör nu att spy ut sin galla men ingenting av det som sägs nu sades då, varför tog ni inte chansen?
För att det är lätt att vara Allan ballan bakom skärmen såklart
Knappt värt att åka upp till Sthlm för att se hockey nuförtiden, hur jävla värt är det då att åka upp till ett möte med feta slipsnissar som är där för att de måste, inte för att de vill!
Stadion skrev:Var var ni alla på medlemsmötet i juni? Där hade alla som är medlemmar chansen som ni gör nu att spy ut sin galla men ingenting av det som sägs nu sades då, varför tog ni inte chansen?
För att det är lätt att vara Allan ballan bakom skärmen såklart
Jo tyvärr är det väl så, det om något är väldigt sorgligt.