Av dem frölundaiter jag pratat med har Wennberg imponerat stort på försäsongen och så lär det väl fortsätta. Även erik hade imponerat på några.SirDIFalot skrev:Och där baljade Wennberg sin första för Frölunda.
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
-
Även om det svider så unnar jag honom det. Wennberg kommer att bli en stor spelare i framtiden.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förhoppningsvis blir sejouren i Frölunda väldigt kort.Metal Machine skrev:Även om det svider så unnar jag honom det. Wennberg kommer att bli en stor spelare i framtiden.
Expert.
...och där hängde Åberg sitt första.
- SirDIFalot
Första bytet? NHL-skott alltså.#87 skrev:...och där hängde Åberg sitt första.
Expert.
- SirDIFalot
Steve Downie körde över Landeskog idag på Avs camp och Landeskog utmanade honom på en fight. Men det blev inte av. Vi har inte haft nå slagsmål på träningen sedan Nilson och Ekman boxades före Ekmans stroke va?
Expert.
-
Ja, vi hoppas det.SirDIFalot skrev:Förhoppningsvis blir sejouren i Frölunda väldigt kort.Metal Machine skrev:Även om det svider så unnar jag honom det. Wennberg kommer att bli en stor spelare i framtiden.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
På låtsas eller fick Gabbe frispel?SirDIFalot skrev:Steve Downie körde över Landeskog idag på Avs camp och Landeskog utmanade honom på en fight. Men det blev inte av. Vi har inte haft nå slagsmål på träningen sedan Nilson och Ekman boxades före Ekmans stroke va?
- SirDIFalot
Nästa byte så drog Gabbe undan skridskorna på honom så han åkte in i sargen. Efter det åkte Downie ikapp honom och de stod och crosscheckade på varandra och byta väl inte några trevliga ord.1962FenderStrat skrev:På låtsas eller fick Gabbe frispel?SirDIFalot skrev:Steve Downie körde över Landeskog idag på Avs camp och Landeskog utmanade honom på en fight. Men det blev inte av. Vi har inte haft nå slagsmål på träningen sedan Nilson och Ekman boxades före Ekmans stroke va?
Expert.
- SirDIFalot
Klockan slår, klockan slår, Wennberg har gjort mål. (Igen)
Expert.
-
SirDIFalot skrev:Klockan slår, klockan slår, Wennberg har gjort mål. (Igen)
Skrev precis om Wennberg i SHL 13/14-tråden. Unnar honom all framgång.
- SirDIFalot
- -daniel-
Jag mår illa av att se alla "gamla" djurgårdsspelare som gör succé... bläh. När skall mardrömmen DIF i Hockeyallsvenskan ta slut? Om 5 eller 10 år? 

- Jim Morrison
Tycker fortfarande inte dom är värda att bry sig om. Vad blir bättre av att kolla in varje match där Wennberg gör mål? Han spelade tre säsonger i Djurgården varav en i A-laget. Vi spelar inte ens i samma division just nu så det är väl inget att gräma sig över?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Det kan väl vara något att gräma sig över för det. Speciellt när man hörde Jimmie och Otto säga "Hade jag varit i den åldern när vi åkte ut hade jag förmodligen lämnat också". Känns som vi går miste om många av våra framtida stomspelare i dom vi tappat som nu lirar runt i Elitserien. Det är klart det är bittert.Jim Morrison skrev:Tycker fortfarande inte dom är värda att bry sig om. Vad blir bättre av att kolla in varje match där Wennberg gör mål? Han spelade tre säsonger i Djurgården varav en i A-laget. Vi spelar inte ens i samma division just nu så det är väl inget att gräma sig över?
*väntar på att John Norman ska göra mål för Skelleteå*
Expert.