Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Blåränderna går aldrig ur skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=6443

Kanske dyr för våran plånbok...men tung och stabil back.

Stannr säkert hos kaffebönderna....men ajg tror nog tt vi behöver en liknde back som denna :shock: :?
Inte allt för dyr tro jag inte, verkar ju helt OK. + verkar inte som han får mycket speltid alls, var var källan till att Hannula skulle till DIF? Länk tack
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Det är ett rykte, har du missat det så hänger du allvarligt inte med.
espen21

Inlägg av espen21 »

Vet att det inte är rätt tråd men jag ville inte skapa en ny tråd. Kollar på kvalserien på 4:an nu. Hör att Skellefteå klacken snott järnkaminernas Olé, Olé Olé. De blev väl inspirerade i matchen på Hovet. Kom på nåt eget bönder.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

espen21 skrev:Vet att det inte är rätt tråd men jag ville inte skapa en ny tråd. Kollar på kvalserien på 4:an nu. Hör att Skellefteå klacken snott järnkaminernas Olé, Olé Olé. De blev väl inspirerade i matchen på Hovet. Kom på nåt eget bönder.
Mm. Ser det också! Fy fan! :evil:
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

jag hörd det också , fyyy faaaaan :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Användarvisningsbild
tdk
Säsongskort: Ja

Inlägg av tdk »

espen21 skrev:Vet att det inte är rätt tråd men jag ville inte skapa en ny tråd. Kollar på kvalserien på 4:an nu. Hör att Skellefteå klacken snott järnkaminernas Olé, Olé Olé. De blev väl inspirerade i matchen på Hovet. Kom på nåt eget bönder.
Och hur tycker ni att det påverkar lagbygget till nästa säsong som denna tråd ska handla om?
espen21

Inlägg av espen21 »

tdk skrev:
Och hur tycker ni att det påverkar lagbygget till nästa säsong som denna tråd ska handla om?
Inte alls, men som jag nämde så tyckte jag inte det var värt en egen tråd. Sluta irritera dig på sånt och låt oss hållas. Så mycket kan det inte störa.
Användarvisningsbild
Stiff

Inlägg av Stiff »

tdk skrev:
Precis och jag har redan tagit upp det tidigare i en tråd som heter Sånger i klacken eller nåt sånt, tyckte den passade lite bättre!

Likväl är det för jävligt
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Trevligt att det redan börjar rustas upp inför nästa säsong. Välkommen hem Anger, och du liksom alla andra som kommer till klubben måste få chansen innan man kan döma ut dig eller tvärtom.

Hur som hellst är jag helt säker på att du kommer göra allt för Mesta Mästarna och jag önskar dig lycka till så är vi i slutspel nästa säsong :)
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Enbom skrev:Det är ett rykte, har du missat det så hänger du allvarligt inte med.
Förlåt så himla mycket. varit bortrest ett riktigt bra tag.
Användarvisningsbild
Bladman

Inlägg av Bladman »

Eftersom att Anger är helt klar nu så får vi väl önska honom välkommen och lycka till!
Hoppas inte ryckterna jag hört här på forumet stämmer och att han kan tillföra något!

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=3997
Senast redigerad av Bladman den 2007-03-19 21:09:58, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgår'n tills jag dör!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Hmmm tunga backar har väl redan i Timmy, Ronnie och Fernholm. Tycker nog snarast att det som behövs är snabbare backar med lite puckkänsla. De tre ovan nämnda spelarna är ju alla defensivt lagda om vi säger så och behöver paras ihop med mer offensiva krafter. Jiri funkar att låta gå som en av dessa tre, men helt seriöst vad har vi efter honom? Tompa känns sådär i denna roll, men det borde funka med lite tur. Nej det som behövs är en back av typen Holmqvist från LHC. Spelskicklig och snabb back som dessutom är bra i PP.

Enda anledning att satsa pengar på en tyngre back till skulle vara om Fernholm försvann, som ersättare till honom skulle jag då gärna se "FBK-Robin".

Fasen borde väl finnas någon vettig östeuropé som är sugen på spel för oss eller? ( Som uppfyller kraven kanske jag skall tillägga. )
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Therocket1 : Jan Novak ? Har han kontrakt över nästa säsong, eller har han gått till ny klubb eller något ?

Några andra intressanta tips sen jag snackade med dig i Sthlm ? :) Måste finnas många bra tjecker, slovaker osv. som kontraktet går ut för i vår.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Det är väl bara att önska Niklas Anger välkommen tillbaka!

Tänker ge han en ärlig chans, precis som alla andra spelare fått. Får hoppas att han visar samma takter som han gjorde i Brynäs förut.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Kunde inte ändra mitt tidigare inlägg.

Greger Hanson
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4548

Han verkar väldigt intressant. Dessvärre är han på väg från DIF enligt rykten.

Lite förvånad att ingen nämt honom inför kommande säsong. Spelar i DIF redan, och har över 1 poäng i snitt.
Skriv svar