Lider med hela Djurgården som ska behöva försöka plocka poäng match efter match med seriens sämsta målvakt genom alla tider. Hade vägrat spela om jag varit utespelare. Det är inte seriös verksamhet!
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-15 19:14:15
Ah, nej men visst, TESTA SKYLL DEN PÅ BACKARNA!
Varför i helvete ska man skylla den på backarna? Finns absolut ingen anledning till det eller?
Läs igen!
Kan man skylla den förra på målvakt kan man ju skylla denna på back? Eller är det inte så forumlogiken funkar?
Nej nej, forumlogik är att målvakten ska rädda allt som är enkelt, och allt som är svårt ska han också rädda för att gå över sin egen nivå och vinna matcher!
Sen ska jag väl säga att andrén sällan räddar det ”lilla” extra man kan hoppas på….
Det vore ju kul om han kunde göra några räddningar...
Manijock skrev: ↑2024-11-15 19:20:55
Lider med hela Djurgården som ska behöva försöka plocka poäng match efter match med seriens sämsta målvakt genom alla tider. Hade vägrat spela om jag varit utespelare. Det är inte seriös verksamhet!
Man skriver ALDRIG 2år med två nya målvakter som inte varit i klubben samtidigt. Man måste alltid ha utrymme för förändring ifall en eller båda inte håller
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-15 19:14:15
Ah, nej men visst, TESTA SKYLL DEN PÅ BACKARNA!
Varför i helvete ska man skylla den på backarna? Finns absolut ingen anledning till det eller?
Läs igen!
Kan man skylla den förra på målvakt kan man ju skylla denna på back? Eller är det inte så forumlogiken funkar?
Man kan ju inte skylla andra målet på backen. Han gör ju ett bra jobb med att boxa ut spelaren så han får ett dåligt läge men Andrén släpper in det ändå.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz