HA 24/25 Djurgårdens IF - Vimmerby 3/11
Saknas en decimeter i åkningarna, i passen. Det är 1 extra skär, nån halvsekund. Skärpan kom inte riktigt tillbaka.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sissons klart sämsta insats i vår tröja
Det blev varken eller, typ som en halvtrött gammal Puch Dakota elr nått istället... good enough att ta sig fram men långt ifrån ös och sexigt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Samtidigt, vårt lag är väl ca 10 ggr dyrare, om inte mer.
Med rätt attityd ska det inte se ut såhär.
Men vi verkar inte vilja upp till SHL tillräckligt mycket. Vi småmyser i Allsvenskan så länge.
Och så trycker vi på den magiska slutspelsknappen……om ett par månader.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Och så jämför du den här matchen mot en liknande match förra säsongen? Då lyckades vi hitta vägar att förlora eller tappa poäng. Nu är inte matchen slut, men jag tror nog att det fixas tre pinnar idag.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-11-03 15:57:22Samtidigt, vårt lag är väl ca 10 ggr dyrare, om inte mer.
Men vi verkar inte vilja upp till SHL tillräckligt mycket. Vi småmyser i Allsvenskan så länge.
Vad åker Costmar för där???
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vimmerbykillen fick inte låna hans klubba...
Sen verkar ju hela laget tappat det... Vad håller de på med??
Edit, Vimmerby, alltså
It's the hope that kills you.
Jävla grisar Vimmerby, pinsamt
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi låg väl sist förra året denna tid, typ…..daaviid skrev: ↑2024-11-03 16:00:30Och så jämför du den här matchen mot en liknande match förra säsongen? Då lyckades vi hitta vägar att förlora eller tappa poäng. Nu är inte matchen slut, men jag tror nog att det fixas tre pinnar idag.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-11-03 15:57:22Samtidigt, vårt lag är väl ca 10 ggr dyrare, om inte mer.
Inte mycket till måttstock för ett lag med en av seriens överlägset högsta budget….
Vi möter ett gäng division ett killar. Hade vi haft i närheten samma inställning hade detta varit över. Istället tar de över i andraperioden.
Vi gör match av detta helt på egen hand.
Saknas ödmjukhet även i årets lag.
Mest fart i laget har en snart 41 årig gubbe. Det säger en del.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hävelid växer stegvis mot den seniormålvakt han förutsades kunna bli när JVM begav sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi mötte skräplag förra säsongen också och lyckades förlora matcher mot dessa. Nu gör iaf laget tillräckligt för att vinna skräpmatcher. Jag skiter fullständigt hur tre poäng fixas så länge dom trillar in på kontot. Förstår att motivationen tryter i dessa matcher jämfört med matcher mot topplagen.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-11-03 16:10:26Vi låg väl sist förra året denna tid, typ…..daaviid skrev: ↑2024-11-03 16:00:30Och så jämför du den här matchen mot en liknande match förra säsongen? Då lyckades vi hitta vägar att förlora eller tappa poäng. Nu är inte matchen slut, men jag tror nog att det fixas tre pinnar idag.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-11-03 15:57:22Samtidigt, vårt lag är väl ca 10 ggr dyrare, om inte mer.
Inte mycket till måttstock för ett lag med en av seriens överlägset högsta budget….
Vi möter ett gäng division ett killar. Hade vi haft i närheten samma inställning hade detta varit över. Istället tar de över i andraperioden.
Vi gör match av detta helt på egen hand.
Saknas ödmjukhet även i årets lag.
Mest fart i laget har en snart 41 årig gubbe. Det säger en del.
Ja, det här var ju ingen större underhållning, direkt. Plocka 3 poäng och glöm resten.
Skönt att årets lag verkar kunna ta 3 raka segrar mot bottenlag. Sånt har man inte varit bortskämd med.
Skönt att årets lag verkar kunna ta 3 raka segrar mot bottenlag. Sånt har man inte varit bortskämd med.
Senast redigerad av Vikas den 2024-11-03 16:15:39, redigerad totalt 1 gånger.