Det börjas tidigt i år.Nattuggla_ skrev: ↑2024-08-10 08:57:48 Tychonick känning i höft, Sissons känning i ljumske, Eriksson kom hem med en spricka i foten efter att ha täckt skott med Juniorlandslaget.
Enligt Djurgårdens nya ”Wikegård Informerar” på Youtube.
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Knappast ovanligt med känningar efter första ispassen?Vikas skrev: ↑2024-08-10 10:33:24Det börjas tidigt i år.Nattuggla_ skrev: ↑2024-08-10 08:57:48 Tychonick känning i höft, Sissons känning i ljumske, Eriksson kom hem med en spricka i foten efter att ha täckt skott med Juniorlandslaget.
Enligt Djurgårdens nya ”Wikegård Informerar” på Youtube.
It's easier to be an asshole to words than to people
Säsongen 2024/25
Ingen risk att junisarna inte får spela.
Here we go again
Here we go again
Säsongen 2024/25
Bara att öppna "Skadetråden 24/25"...
Jävligt tråkigt, hade annars sett fram emot den första försäsongsmatchen.
Jävligt tråkigt, hade annars sett fram emot den första försäsongsmatchen.
-
Säsongen 2024/25
Visst, man kan ha ”sommarkänningar” nu när man kör igång efter semestern.
Sjukdomar känns också ganska standard när man börjar träffas i grupp.
Men tvek på att det bara är en slump att 2 av 3 Nordamerikaner som tränat själva till slutet på Juli får känningar efter att våran fystränare kört igång med tuffa tester vecka 2.
Säsongen 2024/25
Jag hade sett framemot en ny stass, utan ljusblå fotbollsonani, men vi kör alltså på med detta haveri en säsong till?
Säsongen 2024/25
Vi har väl samma fysteam återigen så skade-helvete är bara att vänta för...5:e året i rad? Och med tanke på åldern på våra spelare så lär det bara bli värre.
Skam den som lär sig, antar jag.
Skam den som lär sig, antar jag.
Säsongen 2024/25
Tystnad..... Väck inte den björn som sover! Detta nostalgiska tramset med "vi ska se ut som när jag var ung" har ju nästan lugnat sig senaste året. Faktum är att vi har snyggare tröjor nu än någonsin. Bara att njuta varje match fram till björnen vaknar

Säsongen 2024/25
Jo, man hade ju hoppats att DIF skulle prova något nytt i år, men som du säger, skam den som lär sig!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Jag vet inte vad som är mest underhållande.
Det faktum att folk här diskuterat vem som hamnar i "fjärde" för att sedan chockeras över att vi kommer ha skador i år också, framför allt med en väldigt åldersstigen forwardssida, eller det faktum att det redan börjas gnällas över fysteamet när skadorna består av att Linus Eriksson har en spricka i foten från att ha täckt ett skott med juniorlandslaget, att ett gäng grabbar var sjuka och att våra två transatlanter på backsidan verkar ha anlänt med någon form av skada.
Det faktum att folk här diskuterat vem som hamnar i "fjärde" för att sedan chockeras över att vi kommer ha skador i år också, framför allt med en väldigt åldersstigen forwardssida, eller det faktum att det redan börjas gnällas över fysteamet när skadorna består av att Linus Eriksson har en spricka i foten från att ha täckt ett skott med juniorlandslaget, att ett gäng grabbar var sjuka och att våra två transatlanter på backsidan verkar ha anlänt med någon form av skada.
Expert.
Säsongen 2024/25
Chockerad vet jag inte om någon ärSirDIFalot skrev: ↑2024-08-12 15:10:58 Jag vet inte vad som är mest underhållande.

Vi har ju inte gjort någon förändring på någon punkt, undantaget att ta in fler äldre. Vore ju idiotiskt att hoppas på högre närvaro då. Vi kommer vara minst lika frånvaro-känsliga som senaste åren. Tror nog de flesta ändå är eniga med dig här i detta.
Säsongen 2024/25
För mycket tunga vikter på gymmet kanske gör så att man inte tål att täcka skott?SirDIFalot skrev: ↑2024-08-12 15:10:58 Jag vet inte vad som är mest underhållande.
Säsongen 2024/25
Hur brukar Expressen bevaka försäsongsmatcherna? Är det bara en kamera på långsidan? Eller finns det fler kameror? Kommentator? Intervjuer? Eller är det helt olika typer av produktioner från match till match?