Känns som att Timrå var bättre förbereda på den nya domarnivån, vi är ju vana vid att bli utvisade så fort det blir lite fysiskt. Men jag gillar den (så länge de håller sig till den)
Kvalmatch 2: Timrå - Djurgårdens IF 28/3
It's the hope that kills you.
Det stora problemet är att vi åker mycket mindre skridskor än timrå.
De åker fullt ös uppåt och hemåt. Vi glider på rören oblir stressade.
Spelar rätt i händerna på Timrå. Måste försöka dra ner tempot. Då är vi bättre.
De åker fullt ös uppåt och hemåt. Vi glider på rören oblir stressade.
Spelar rätt i händerna på Timrå. Måste försöka dra ner tempot. Då är vi bättre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad gör vi nu alla snuskamrater? Trycker vi höger som vanligt eller ska vi försöka rubba snusbalansen och därmed logiken?
När i helvete ska vi fatta att det GÅR att trycka upp en motståndare i sargen.
Warg ser ut som en förvirrad vante och blir bortsnurrad värre än en annan på dansgolvet 04:30 med ett par promille i blodet. Då har jag absolut ingen förmåga att dansa från början.
Dick/Poirier/Rhett som sagt bra, Schilling/Ceder är också bra men får ingen hjälp. Mantas MOTP för oss.
Resterande - VAKNA.
Puck på yta, sluta spela bakåt och börja för fan åka skridskor. Tåget går.
Warg ser ut som en förvirrad vante och blir bortsnurrad värre än en annan på dansgolvet 04:30 med ett par promille i blodet. Då har jag absolut ingen förmåga att dansa från början.
Dick/Poirier/Rhett som sagt bra, Schilling/Ceder är också bra men får ingen hjälp. Mantas MOTP för oss.
Resterande - VAKNA.
25/4-2025
-
Forwards, ja, absolut.
Men våra backar är inte bättre på skridskorna än såhär. Det är skrämmande dåligt. Pontus Johansson är den enda som kan flytta pucken i hög fart men han får inte spela (skadad eller ej, vet inte).
Verkar heller inte spela någon roll om vi får mängder med tid för att göra ett vettigt uppspel, lik förbannat kommer vi ju inte igenom. Vi verkar inte ha någon game plan från egen zon. Stör mig.
Vänster första, höger andra, vänster tredje osvförevigtdjurgården skrev: ↑2022-03-28 19:18:28 Vad gör vi nu alla snuskamrater? Trycker vi höger som vanligt eller ska vi försöka rubba snusbalansen och därmed logiken?
Resterande - VAKNA.
Vi gör som polaren (Modoit) gjorde en gång, kastar fast snusen i pannan på klackledaren i Timråförevigtdjurgården skrev: ↑2022-03-28 19:18:28 Vad gör vi nu alla snuskamrater? Trycker vi höger som vanligt eller ska vi försöka rubba snusbalansen och därmed logiken?
Resterande - VAKNA.

Nä, jag fortsätter med vänster sida som vanligt!
-
Blev så jävla förbannad när jag ser Schilling står bakom kassen och vi har 3 stillastående som står och väntar på pucken. Sen slår vi en fucking offside i det läget.
- Harmageddon
Upp till bevis i andra nu.
0-0 betyder inget utan fortsätt blicka framåt och prestera ännu bättre!
0-0 betyder inget utan fortsätt blicka framåt och prestera ännu bättre!
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Ganska enkelt att läsa oss, vänta på spelare med fart som ska ta pucken genom mittzon, men slutar oftast med stopp och/eller spelvändning på blå alternativt dumppuck som vi är tvåa på eller inte lyckas göra något konstruktivt av.
-
Helt plötsligt är det samma lag som i höstas. Precis som jag misstänkte gick luften ur helt och tanken var snystor efter matchen hemma mot örebro.
Efter att ha haft kniven mot strupen hela säsongen så gick den tillslut igenom och nu kan ingen stoppa blödningen.
Vara backar är så paralyserade av panik att de kan inte ens kan hantera pucken i egen zon. Den är som ett brinnande eldklot som man kan bränna dig på och bara kastar iväg den.
Och vad har hänt med Schiling som var säkerheten själv.
Fyfan, någon måste vecka laget, Carey kan väll dra en fight för jag vill inte se honom på banan mer. Helt sjukt att få åka runt och underprestera eller vara så dålig och ändå få vara kvar och spela hela säsongen.
OCH DICK, vafan? Det var ju NU du skulle vara som bäst?? Var det det här du menade?? Sorgligt!
Efter att ha haft kniven mot strupen hela säsongen så gick den tillslut igenom och nu kan ingen stoppa blödningen.
Vara backar är så paralyserade av panik att de kan inte ens kan hantera pucken i egen zon. Den är som ett brinnande eldklot som man kan bränna dig på och bara kastar iväg den.
Och vad har hänt med Schiling som var säkerheten själv.
Fyfan, någon måste vecka laget, Carey kan väll dra en fight för jag vill inte se honom på banan mer. Helt sjukt att få åka runt och underprestera eller vara så dålig och ändå få vara kvar och spela hela säsongen.
OCH DICK, vafan? Det var ju NU du skulle vara som bäst?? Var det det här du menade?? Sorgligt!
Saknar Lekkerimäki, den killen kunde avgöra matcher.
-
- Säsongskort: Ja
Jag följer! Snusen mot offensivt mål.#10 skrev: ↑2022-03-28 19:23:19Vänster första, höger andra, vänster tredje osvförevigtdjurgården skrev: ↑2022-03-28 19:18:28 Vad gör vi nu alla snuskamrater? Trycker vi höger som vanligt eller ska vi försöka rubba snusbalansen och därmed logiken?
Resterande - VAKNA.
25/4-2025
Ja, och vi passar pucken till spelare som åker åt fel håll. Jävla flamsande… kämpa nu boys!