SHL 21/22: Djurgårdens IF - Växjö 17/2
Skjuter på allt som sagt!
Tänk att det är lite kul med hockey igen!
Jag är helt enig. Det är ju troligtvis någon annans uppgift att ta sig in framför mål och skymma. När Gelinas skjuter så blir det mål till slut. Som nu.mb81 skrev: ↑2022-02-17 19:57:49Håller med om publiken ska ge fan i att skrika skjuuuut! Med hans bössa förstår jag att han avlossar ofta. Jag tror ändå det ger mer än vi går back på det.Manijock skrev: ↑2022-02-17 19:54:10En extremt irriterande egenskap i min värld. I PP kostar det ju konstant omstart i egen zon helt i onödan. Oerhört viktigt med bra timing i avsluten i den spelformen. Därför jag är allergisk mot Hovet-publiken med sina ständiga "SKJUUUUUUT" så fort man passerar blå....

Senast redigerad av daaviid den 2022-02-17 20:05:20, redigerad totalt 1 gånger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du kan ju inte på allvar tycka att Bergfors ha gjort en bra säsong?Magnutz skrev: ↑2022-02-17 19:59:42 Jag har läst, i tysthet, det växande missnöjet som riktats mot Bergfors och inte orkat skriva vilket förbannat skitsnack allt varit.
Superskönt att han får näta nu men det är inte hans första uppgift - även om det alltid ska göras så många mål som möjligt. Han är den som håller tempot uppe hela tiden och som alltid går att lita på. Hade vi haft Hank också skulle vi haft två såna pansarvagnar. Nu har vi Bergfors, som några här vill skicka till ssk. Skicka en av våra evighetsmaskiner till ssk.. Nåväl.. jag håller inte med. Inte alls.
Till målet: Fyfan så fint. Ett klassmål.

Med det sagt är det såklart svinkul att han äntligen fick näta.
Spela fult
Debutmål.
Härligt!
Fortsätt att köra nu. 4-1 känns sådär med tanke på hur det sett ut senast matcherna.
Härligt!
Fortsätt att köra nu. 4-1 känns sådär med tanke på hur det sett ut senast matcherna.
- Harmageddon
KG är ett geni!
Samtidigt så har alla lyft sig så fortsätt såhär grabbar!
Edit. sluta inte skjut för bövelen
Samtidigt så har alla lyft sig så fortsätt såhär grabbar!
Edit. sluta inte skjut för bövelen
Senast redigerad av Harmageddon den 2022-02-17 20:03:19, redigerad totalt 1 gånger.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- Jim Morrison
Och det ska han fortsätta göra. Ställ honom på rätt pointsida och låt honom mata bara. Bäst i serien bland backar där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Händer saker hela tiden när han skjuter. Låg i luften det där målet.Jim Morrison skrev: ↑2022-02-17 20:02:51Och det ska han fortsätta göra. Ställ honom på rätt pointsida och låt honom mata bara. Bäst i serien bland backar där.
Ja åtminstone som variant. Han har hur mycket rutin kring kassen som helst så varför inte.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Idag kan vi inte klaga på de svartvita.
När han nu gjort ett kan det fan explodera. Men framförallt blir ju inte Carey nåt hot för direktskott där när Dick spelfördelar.
Senast redigerad av Dusinator den 2022-02-17 20:08:31, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Nåja, nu börjar raset va?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Livrädd när kommentatorn säger "nu ska det till något extra för att vända på detta"

Det har ingen gjort i den trasa till lag vi haft men han harw alltid gjort sin del. I varje match. Sen att allt har sett ut som arslet, det vet ju alla som inte har hjärnan på 25% funktion. Men Bergfors har inte varit kass. Han har kämpat på i varje match och gjort sin del. Ser man itne det så är det som det är. Räkna poäng om ni vill. Jag räknar insats och inställning.diftobbe89 skrev: ↑2022-02-17 20:02:14Du kan ju inte på allvar tycka att Bergfors ha gjort en bra säsong?Magnutz skrev: ↑2022-02-17 19:59:42 Jag har läst, i tysthet, det växande missnöjet som riktats mot Bergfors och inte orkat skriva vilket förbannat skitsnack allt varit.
Superskönt att han får näta nu men det är inte hans första uppgift - även om det alltid ska göras så många mål som möjligt. Han är den som håller tempot uppe hela tiden och som alltid går att lita på. Hade vi haft Hank också skulle vi haft två såna pansarvagnar. Nu har vi Bergfors, som några här vill skicka till ssk. Skicka en av våra evighetsmaskiner till ssk.. Nåväl.. jag håller inte med. Inte alls.
Till målet: Fyfan så fint. Ett klassmål.![]()
Med det sagt är det såklart svinkul att han äntligen fick näta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tänk att det skulle ta såhär lång tid att få Bort Bengtsson från pointen i PP? Känns ju genast lite trevligare med Gelinas och Grags....